سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان لوازم داخلي خودرو در پشت ميله هاي زندان

پنج سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده شهرک قدس شناسايي و دستگير شدند.

  به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران،سرهنگ رضا جوانمرد، سرپرست سرکلانتر دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، ضمن اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور در محدوده هاي شهرک غرب، از شناسايي و بازداشت پنج سارق لوازم داخلي خودرو در اين محدوده خبر داد.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" در راستاي اجراي تدابير رييس پليس تهران بزرگ و درخواست شهروندان محدوده هاي شمال تهران علي الخصوص محله شهرک قدس، در خصوص برخورد با سارقان لوازم داخلي خودرو، ماموران کلانتري 134 شهرک قدس اقدام به اجراي طرح امنيت محله محور در اين محدوده کردند.
سرهنگ جوانمرد افزود:" در اين طرح که بامداد روز گذشته انجام شده کليه ماموران گشت هاي انتظامي کلانتري مذکور اقدام به اجراي طرح برخورد با سارقان لوازم داخلي خودرو کردند که متعاقب آن پنج نفر از سارقان لوازم داخلي خودرو که با اقدامات خود باعث سلب آسايش شهروندان شده بودند، شناسايي و دستگير شدند.
وي ادامه داد:" ماموران اين کلانتري با تحت نظر گرفتن محله هاي جرم خيز و مکان هايي که احتمال سرقت لوازم داخلي خودرو در آنجا مي رفت در هنگام گشت زني موفق شدند اين پنج سارق را که در حال سرقت از خودروهاي پارک شده در کنار خيابان بودند را شناسايي کرده و دستگير کنند.
جوانمرد اضافه کرد:" متهمان که "عباس" ، "علي"، "مجيد"، "خليل" و "حسين" نام داشتند در جريان بازجويي هاي انجام شده در کلانتري به جرايم خود اعتراف و از ميان وسايل آنها تعدادي لوازم مسروقه خودرو کشف و ضبط شد که پس از هماهنگي و صورتجلسه از مالکان خودروهاي مورد دستبرد واقع شده دعوت شد تا در صورت شناسايي اموال خود به کلانتري اطلاع دهند.
وي در پايان گفت:" متهمان پس از اعتراف به اينکه با سرقت قطعات خودرو اموال مسروقه را در ميدان شوش به مالخران اموال مسروقه مي فروخته اند با حکم بازپرس شعبه 9 دادسراي ناحيه 2 تهران با قرار وثيقه به زندان معرفي شدند. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.