سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن؛

تولید ثروت عامل سود دهی مستقیم و غیر مستقیم همه اقشار جامعه است

نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید ثروت عامل سود دهی مستقیم و غیر مستقیم همه اقشار جامعه است.

شاهرخ رامین در گفت‏ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اگر مردم اطراف ما به واسطه شغلی مناسب مانند فعالیت در عرصه طلا و جواهر ثروتمند باشند، وضعی بسیار مطلوب است.

وی تصریح کرد: حتی اگر اطرافیان ما در این شهر طلا و جواهر در سایر مشاغل حضور داشته باشند نیز بدون شک از مزایای آن بهره ‏مند می ‏شوند.

رامین اضافه کرد: خدا را شاکرم که امروز در موقعیتی هستیم که همه قول ‏های داده شده به مردم در حال تحقق هستند.

نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبارات ساخت دستگاه‏ های طلا سازی برای واگذاری به متقاضیان آغاز کار در صنعت طلا و جواهر شرق تهران خبر داد و گفت: یکی از اصلی ‏ترین اهداف طرح شهر طلا و جواهر رودهن ایجاد فرصت ‏های اشتغال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولویتی مانند اشتغال در طرح احداث شهر طلا و جواهر رودهن مهمتر از سایر مزایای آن است.

رامین اضافه کرد: خوشبختانه دوره‏ های تئوری فراگیری فنون مختلف کار با طلا و جواهر رودهن و سایر نقاط مختلف شمال شرق استان تهران با حضور اساتیدی مجرب پایان یافت.

نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو می ‏توان بر هنر و توان این کارآموزان برای توسعه منطقه متکی بود./س

برچسب ها: ثروت ، جامعه ، رودهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.