سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ایجاد افزایش تعداد غرفه‏ های ارائه مستقیم محصولات کشاورزی در استان

رئیس شورای اسلامی استان تهران خواستار ایجاد زمینه‏ های لازم برای افزایش تعداد غرفه‏ های ارائه مستقیم محصولات کشاورزی در نقاط مختلف این استان شد.

حمزه خوارزمشاهی در گفت‏ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در حال حاضر نقاط مختلف استان تهران در تولید برخی محصولات زراعی، باغی و دامی در سطح استان، کشور و حتی بین‏ الملل حرفی برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: این شهرستان‏های پرتوان در سطوح مختلف کشاورزی می ‏توانند با هماهنگی‏ های به عمل آمده، محصولات خود در غرفه‏ های عرضه مستقیم کالای یکدیگر با قیمت ‏هایی مناسب به مردم برسانند.

خوارزمشاهی اضافه کرد: هرچند قصور از برخی دیده می‏ شود اما نباید جانب انصاف را نیز رها کرد زیرا در این زمینه به دولت نیز فشار زیادی وارد می ‏شود.

رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حال رسیدن به نیمه راه بوده ولی هنوز در این رابطه فرهنگ‏ سازی نشده است.

وی خواستار رفع وضع گرانی امروز جامعه به ویژه درخصوص کالاهای اساسی مصرفی مردم شد و تصریح کرد: بر خلاف برخی تصورات موجود اعضای شورا های اسلامی نقاط مختلف استان تهران می ‏توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند.

خوارزمشاهی اضافه کرد: شورا های اسلامی عصاره وجودی مردم این جامعه اسلامی هستند و باید در مسائل مختلف به دولت کمک کنند./س

 

برچسب ها: غرفه ، محصولات ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.