سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نخستین مرحله تحویل واحدهای مسكن مهر از اوایل مهر ماه آغاز می شود

فرماندار فیروزكوه گفت: نخستین مرحله تحویل تدریجی واحدهای مسكن مهر از اوایل مهر ماه به واجدین شرایط آغاز می شود.

'سعید افشار نادری'، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اهتمام ویژه وزیر راه و شهرسازی به مسكن مهر و بازدید دوباره وی از این پروژه را مایه مباهات و بركت دانست.

وی افزود: خوشبختانه بازدید وزیر راه و شهرسای از پروژه مسكن مهر فیروزكوه در روز پنج شنبه مزایای بسیار خوبی داشت و اقدامات بسیار ارزنده ای برای تسریع روند تكمیل این طرح صورت گرفت.

فرماندار فیروزكوه با اشاره به تلاش های اخیر در تامین زیرساخت های مسكن مهر اعم از پروژه آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی، مخابرات و آغاز عملیات آماده سازی طرح هایی همچون مسجد، محوطه سازی، ورودی شهرك و دو مدرسه با همكاری نوسازی مدارس استان تهران، گفت: روند پیشرفت مسكن مهر فیروزكوه از نظر وزیر رضایت بخش بود.

افشار نادری، تصریح كرد: به رغم محدودیت های اقلیمی و برودت هوا در حدود هفت ماه سال در فیروزكوه و كاهش این مدت از فعالیت های عمرانی، رضایت وزیر از پیشرفت پروژه مسرت بخش بود.

وی از بررسی مشكلات و موانع موجود در این طرح در بازدید نیكزاد و سایر مسوولان كشوری و استانی خبر داد و گفت: برای اتمام و تسریع در باقی مانده عملیات عمرانی تصمیمات خوبی با درایت 'علی نیكزاد' اتخاذ شد.

فرماندار فیروزكوه، خاطر نشان كرد: یاری تعاونی ها برای تامین میزان آورده و برخورداری از تسهیلات بانكی به افرادی كه تمكن مالی چندانی ندارند، مساعدتی از سوی دولت و وزیر به مردم این منطقه بود.

افشار نادری با اشاره به اینكه خوشبختانه مشكل جدی در تكمیل مسكن مهر فیروزكوه وجود ندارد و انشاالله بر اساس برنامه زمانبندی شده واحدهای مسكونی به تدریج از اوایل مهر ماه به واجدین شرایط تحویل داده می شود، از تلاش دست اندركاران این طرح اعم از تعاونی ها، پیمانكاران و دستگاه های نظارتی و ... قدردانی كرد./س


برچسب ها: مسکن ، تحویل ، فیروزکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.