سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مسکن مهر در ساماندهي بازار اجاره مسکن موثر است

رئيس اتحاديه مشاوران املاک کشور، با بيان اينکه مشاوران املاک همواره تلاش مي‌کنند با کاهش قيمت مسکن زودتر خريد و فروش آن انجام شود، گفت: با اين کار همکاران ما زودتر به حق کميسيون خود مي‌رسند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مصطفي قلي خسروي در مصاحبه با راديو اقتصاد افزود: افزايش هزينه ساخت و ساز و مصالح ساختماني در افزايش اجاره بهاي مسکن موثر است اما اجراي طرح‌هاي کنترل قيمت که در سال گذشته هم انجام شد، به تدريج در اين بازار نهادينه مي‌شود و موثر بوده است.

وي با تاکيد بر اينکه طرح مسکن مهر در ساماندهي بازار اجاره مسکن موثر است ،تصريح کرد: مشاوران حق قيمت‌گذاري ندارند چون وظيفه قيمت‌گذاري کارشناس مسکن با بخشي از قوه قضائيه است و ما فقط مشاوره مي‌دهيم.

خسروي با بيان اينکه شماره 7334 آماده دريافت انتقادها، پيشنهادها و شکايت‌هاي احتمالي شهروندان درباره رفتار مشاوران املاک است، گفت: با شماره تلفن 77608640 هم در خدمت شهروندان هستيم.

رئيس اتحاديه مشاوران املاک اجراي طرح مسکن مهر را در کنترل روند تحولات قيمتي بازار خريد و فروش و اجاره مسکن موثر دانست و گفت: اگر اين طرح اجرا نمي‌شد، قيمت‌ها نابساماني گسترده‌اي پيدا مي‌کرد.

وي افزود: شهروندان همچنين مي‌توانند با سامانه تلفن 124 هم موارد انتقادي را اطلاع‌رساني کنند چون بازرسان به صورت نامحسوس بر عملکرد بنگاه‌ها نظارت دارند و حتما اجراي طرح‌هاي نظارتي و کنترلي در سال‌هاي آينده دستاوردهاي بيشتري خواهد داشت./عب
برچسب ها: مسکن ، مهر ، اجاره بها ، رهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.