سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انگيزه زيادي براي پيروزي داريم

يحيي گل محمدي مي‌گويد تيمش بازي سختي مقابل پرسپوليس دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سرمربي تيم فوتبال صباي قم در نشست خبري پيش از بازي اين تيم مقابل پرسپوليس در هفته‌ چهارم ليگ برتر اظهار کرد: تصميم فدراسيون بر اين بود که اين بازي با تماشاگر برگزار شود و ما هم از اين بابت خوشحاليم، چرا که بازي بدون تماشاگر هيچ لطفي ندارد.
وي ادامه داد: بازي امروز از نظر کيفي در سطح بالايي خواهد بود، درست است که پرسپوليس کمي دير کار خود را شروع کرد و مربي‌اش دير به تيم اضافه شده و کمي ناهماهنگ هستند، اما بازي‌هاي قبلي براي آنها مثل ديدار دوستانه بوده که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند.
گل محمدي با اشاره به اين که صبا در این بازی چهار غايب دارد، گفت: مهم‌ترين هدف ما در بازي با پرسپوليس بازگشت به جايگاه قبلي‌مان در ليگ است و ما از بازيکنان مي‌خواهيم که بتوانيم با نتيجه‌ گرفتن مقابل پرسپوليس به جايگاه قبلي باز گرديم، در هفته‌ گذشته حقمان نبود که ببازيم و با اشتباهات داوري بازی را واگذار کرديم. پرسپوليس بازيکنان خوبي دارد، اما هنوز تيمش جا نيفتاده است.
وي در مورد محروميت خود از حضور روي نيمکت در اين بازي هم گفت: هنوز وضعيت محروميت من مشخص نيست،‌ اگر محروميت تماشاگران پرسپوليس بخشيده شده فکر مي‌کنم راهي وجود داشته باشد که محروميت من هم بخشيده شود، اما هنوز اين کار انجام نشده است./س
برچسب ها: قم ، بازی صبا ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.