سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس موسسه ملی اقیانوس شناسي:

اخبار جدید کشتی تحقیقاتی منتشر می شود

اخبار جدید کشتی تحقیقاتی با حضور مجری این طرح منتشر می شود.

وحید چگینی رئیس موسسه ملی اقیانوس شمالی در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در جنوب کشور پدیده کشند قرمز شناسایی می شود تا مشکلی را برای ساکنان و افرادی که به آنجا مسافرت می کنند به وجود نیاورد البته در این خصوص سازمان شیلات و سازمان حفاظت محیط زیست نیز فعال است تا در صورت بروز مشکل هر چه سریعتر اطلاع رسانی صورت گیرد.
 وی اخبار جدیدی را از موسسه اقیانوس شمالی ارائه داد و افزود: اخبار جدید و برنامه ریزی برای کشتی تحقیقاتی در جلسه ای که فردا با حضور مجری طرح کشتی تحقیقاتی تشکیل می شود، اعلام می شود.
 
وی اظهار داشت: مدل سازی کارهای عددی که از جمله فعالیتهای و تحقیقات این موسسه است تا آخر مرداد ماه تهیه می شود همچنین اطلس امواج کشور تهیه می ارائه می شود.
 
چگینی تصریح کرد: تحقیقاتی در آب های ساحلی در 4 منطقه ادامه دارد و همچنین پروژه خلیج فارس و دریای عمان و خزر تا آخر امسال به طور کامل به اتمام می رسد و منتشر می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: همچنین تا پایان تابستان کارگاه آموزشی بحث زمین شناسی دریایی در موسسه ملی اقیانوس شمالی تشکیل می شود چنانچه همایش بین المللی اکتشاف هوشمند اقیانوس نیز در بهمن ماه تشکیل می شود./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.