سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب "جنبش عدم تعهد، همبستگی برای صلح و امنیت" منتشر شد

در آستانه شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، "کتاب جنبش عدم تعهد، همبستگی برای صلح و امنیت" توسط مرکز پژوهش، سنجش و اسناد ریاست جمهور منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش، سنجس و اسناد ریاست جمهور کتاب "جنبش عدم تعهد همبستگی برای صلح و امنیت" حاوی سخنرانی ها و دیدگاه های دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سران و وزرای امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد است که به مناسبت برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو در تهران منتشر شده است.

این کتاب حاوی یک مقدمه و سه فصل است؛ که در فصل اول به بررسی جنبش عدم تعهد از آغاز تا اجلاس تهران می پردازد. در فصل دوم سخنرانی های رئیس جمهور و در فصل سوم ابعاد گوناگون نظری ارائه شده توسط رئیس جمهوری اسلامی ایران دکتر محمود احمدی نژاد در دسته بندی موضوعی ارائه شده است.

شایان ذکر است این کتاب در مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس علمی بین المللی پیرامون جنبش عدم تعهد و با حضور دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر علی سعیدلو معاون بین الملل رئیس جمهور و رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عضو جنبش عدم تعهد و دکتر علی اکبر رضایی رئیس مرکز پژوهش، سنجش و اسناد ریاست جمهوری رونمایی شد./ي2
برچسب ها: کتاب ، عدم تعهد ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.