سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجي بابایی:

استخدام مربیان پیش دبستانی ملزم به اصلاح قانون تعلیم و تربیت است

وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: استخدام مربیان پیش دبستانی ملزم به اصلاح قانون تعلیم و تربیت است.

حمیدرضاحاجي بابایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به بیمه مربیان و پیش دبستانی گفت: پیش دبستانی ها و مهد کودک ها باید یکپارچه  زیر نظر آموزش و پرورش باشند هرچند در حال حاضر نیز همین گونه می باشد تمام مربیان موسسات بیمه هستند و نقش آموزش و پرورش نظارت است.

وی با اشاره به استخدام مربیان پیش دبستانی اظهار داشت: بحث  استخدام مربیان موافقت یا مخالفت ما نیست بلکه در رابطه با نظام جدید و تعلیم و تربیت رسمی است که 12 سال است و پیش دبستانی جز 12 سال نیامده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در رابطه با استخدام مربیان پیش دبستان نظام تعلیم و تربیت از 12 سال باید به 13 سال برسد و قانونی در این رابطه مصوب شود تا استخدام آنها صورت بگیرد.

حاجي بابایی در پایان با اشاره به تغییر قسمت اجرا به معاونتهای دولتی تصریح کرد: تغییر قسمت اجراییات آموزش و پرورش به معاونت‌های دولتی و غیر دولتی مانند سابق است و زیر نظر معاونت های دولتی می باشد و ما به سراسر کشور بخشنامه زدیم که هیچ  تغییری صورت نگرفته است.

* 2هزار و 500 امتیاز در 40 روز برای مربیان پیش دبستانی

همچنین حاجي بابایی با اشاره به دریافت مجوز برای مربیان پیش دبستانی و امتیازات حاصل از مجوز خاطر نشان کرد: هر چند نفر مربی که داوطلب اخذ مجوز مرکز پیش دبستانی است می تواند به مشارکت‌ها مراجعه کرده و آنان موظفند ظرف یک هفته مجوز صادر کنند و با اعطای مجوز 2هزار و 500 امتیاز در طول 40 روز برای مربیان در نظر گرفته شده است./ل
برچسب ها: دولتی ، مربی ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.