سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان/

پارک‎های علم و فناوری می‎تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی نجات‎بخش باشد

استاندار گلستان گفت: پارک‎های علم و فناوری می‎تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی برای کشورمان نجات‎بخش باشد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جواد قناعت در دهمین جلسه پیگیری راه‎اندازی پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: گلستان باید پیشتاز حرکت نوین پارک‎های علم و فناوری در کشور باشد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد دانش‎بنیان و اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: حضور نخبگان جوان و علاقمند در مراکز کسب و کار می‎تواند در این حوزه تاثیرگذار باشد.

قناعت ادامه داد: انگاره‎های دشمن را در جنگ روانی کشور نباید باور کرد و بحمدالله با تمام فشارهای اقتصادی حرکت کشور رو به رشد است.

وی اظهار داشت: تلاشمان بر این است که با تکیه بر منابع غیرنفتی از شرایط تحریم عبور کنیم.

استاندار گلستان از بانک‎ها خواست تا تسهیلات مورد نیاز پارک‎های علم و فناوری را در اختیار قرار دهند.

قناعت اضافه کرد: این پروژه که از مصوبات سفر اول ریاست جمهور به استان گلستان بوده زمینه افتتاح آن در هفته دولت با همکاری اعضای شورای راه‎اندازی پارک علم و فناوری فراهم شده است.

همچنین در این جلسه مقرر شد، طبقه سوم ساختمان مرکز کسب و کار و تجاری‎سازی شرکت شهرک‎های صنعتی واقع در شهرک صنعتی آق‎قلا به این امر اختصاص یابد.

وی هدف از ایجاد پارک علم و فناوری را تبدیل ایده به فناوری و حمایت از شرکت‎های دانش بنیان برشمرد و افزود: علاوه بر افزایش تعداد این دفاتر باید به کیفیت پارک‎ها هم دقت شود.

اعضای شورای راه‎اندازی پارک علم و فناوری استان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار به عنوان قائم‌مقام، مخابرات، شرکت شهرک‌های صنعتی، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، دانشگاه گلستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل راه و شهرسازی هستند./ج1

برچسب ها: گلستان ، استاندارد ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.