سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز هفته چهارم لیگ دوازدهم

وزش باد صبا در ورزشگاه آزادی

لیگ دوازدهم، امشب با برگزاری یک دیدار وارد هفته چهارم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در یکی از مهمترین بازی های هفته چهارم امشب ساعت 22:30 دقیقه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال صبای قم است.

سرخپوشان در حالی امشب به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی می روند که در بازی گذشته با گهر درود لرستان با خوش شانسی توانستند یک امتیاز را کسب کند و در آن سوی میدان هم صبای قم که بازی های لیگ دوازدهم را خوب شروع کرده بود در بازی سوم مقابل ملوان بندر انزلی حرفی برای گفتن نداشت و شکست خورد و حالا این تیم در آستانه بازی هفته چهارم برای پرسپولیس هم علاوه بر عدم حضور یحیی گل محمدی سرمربی اش در نیمکت، مدافعان اصلی اش از جمله مجید حیدری و حق جو را به خاطر مصدومیت و محدودیت در اختیار ندارد در روز بازی مشخص می شود که گل محمدی برای تکمیل نفرات دفاعی اش از چه بازیکنانی استفاده خواهد کرد.

از نکات قابل توجه این بازی می توانیم به حضور بهمن طهماسبی در خط حمله صبای قم اشاره کنیم که وی در 4 تیم مختلف توانسته 12 گل به پرسپولیس بزند و باید دید که در بازی امشب هم می تواند دروازه سرخپوشان را باز کند یا نه!

مهرداد پولادی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر گرفتن کارت قرمز در بازی با گهر درود لرستان نمی تواند تیمش را برای دیدار با صبای قم همراهی کند سوسا و زاید دو بازیکن خارجی سرخپوشان هم به خاطر مصدومیت به احتمال زیاد نمی توانند مقابل صبای قم بازی کنند.

از دیگر نکات قابل توجه بازی این است که تیم استیناف، محرومیت یک جلسه ای تماشاگران پرسپولیس را به تعلیق در آورده و آنها می توانند امشب به ورزشگاه آزادی آمده و تیم محبوبشان پرسپولیس را تشویق کنند.
مسئولان صبای قم نسبت به بخشش محرومیت یک جلسه ای تماشاگران پرسپولیس به مسئولان فدراسیون فوتبال اعتراضی کردند و آنها در قبال این بخشش خواستار حضور یحیی گل محمدی در نیمکت ذخیره ها شدند.

**مس کرمان-استقلال تهران

جدال مرگ و زندگی برای حضور قاسم پور در مس کرمان

پرونده بازی های هفته چهارم لیگ برتر فردا شب با برگزاری 8 دیدار بسته خواهد شد.

در یکی از حساس ترین بازی های فردا شب تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه با هنر کرمان میزبان استقلال تهران خواهد بود.

آبی پوشان این هفته رو در روی تیمی قرار می گیرند که این روزها حال و روز خوبی ندارد، مسی ها با رفتن مهاجمان خوبی همچون ادینهو شرایط خوبی در این دو فصل نداشته است و لیگ دوازدهم را با 3 شکست تلخ آغاز کرده اند آنها امیدوارند با امتیاز گرفتن مقابل استقلال در ورزشگاه خانگی اش حداقل به طور موقت از بحران خارج شوند و با روحیه بهتری لیگ را ادامه دهند.

مسی ها در هفته گذشته مقابل تراکتورسازی با اشتباه سعید مظفری زاده داور مسابقه شکست خوردند، بازی فردا شب برای ابراهیم قاسم پور سرمربی مس بسیار مهم است چراکه نتیجه ای به غیر از برد تیمش وی را در آستانه اخراج از مس کرمان قرار می دهد، از نکات قابل توجه این بازی باید به حضور رضا عنایتی و حسین فاطمی در مس کرمان اشاره کنیم که فردا شب مقابل تیم سابقشان استقلال قرار می گیرند هر دو این بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تا آستانه حضور در استقلال پیش رفتند اما امیر قلعه نوعی خواستار این دو بازیکن نشد و آنها راهی مس کرمان شدند، به طور حتم رضا عنایتی و حسین کاظمی انگیزه زیادی برای رویارویی مقابل تیم سابقشان خواهند داشت.

در این سوی میدان آبی پوشان هم فردا شب فقط و فقط به پیروزی فکر می کنند تا از مدعیان قهرمانی عقب نیافتند، به احتمال زیاد استقلالی ها این هفته می توانند از منتظری استفاده کنند چراکه این بازیکن مصدومیتش برطرف شده و می تواند تیمش را در این هفته همراهی کند، تکلیف حضور جباری در این بازی به خاطر مصدومیت مشخص نیست.

امین منوچهری در بازی گذشته توانست با گلزنی اش در دقایق پایانی سه امتیاز شرین را نصیب استقلالی ها کند و باید دید که فردا شب هم موفق به گلزنی برای تیمش می شود یا لقب مهاجم ناکام استقلال را یدک خواهد کشید.

**ذوب آهن اصفهان-سپاهان اصفهان

 دوتيم با يک ورزشگاه درشهر آورد نصف جهان

نخستین بازی دربی لیگ دوازدهم بین تیم های ذوب آهن و سپاهان فردا شب ساعت 22 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

بازی دربی اصفهان همیشه زیر سایه دربی استقلال-پرسپولیس قرار داشته ولی هواداران اصفهانی فردا شب مایل هستند شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از تیم های محبوبشان باشند.

ذوبی ها با اینکه در فصل های گذشته جزو مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رفتند اما امسال روزهای خوبی در لیگ دوازدهم سپری نمی کنند و با سه شکست متوالی در قعر جدول لیگ برتر قرار دارند آنها برای خارج شدن از بحران باید تیم همشهری شان سپاهان را ببرند وگرنه هفته های بعد مقابل حریفشان به مشکل برخواهند خورد، تیم فوتبالی سپاهان برخلاف تیم همشهری شان ذوب آهن شرایط بهتري داشته  و توانسته با 2 برد و یک تساوي جایگاه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد شاگردان کرانچار در بازی گذشته شان با راه آهن شهر ری با خوش شانسی و اشتباه داوری توانستند شکست را تبدیل به تساوی کنند و این تیم برای اینکه وضعیت مطلوبشان را در جدول رده بندی تداوم ببخشد باید ذوبی ها را در فولادشهر شکست دهد تا همچنان جزو مدعیان قهرمانی لیگ دوازدهم باشد.

فرشید طالبی محمد باقر صادقی و محمدعلی احمدی که چند فصل در تیم فوتبال ذوب آهن حضور داشتند امسال به تیم رقیب سپاهان اصفهان پیوستند و فردا شب رو در روی تیم سابقشان ذوب آهن قرار می گیرند و انگیزه شان می تواند برای فوتبال ذوب آهن دردسر ساز شود.

** راه آهن  شهر ري تراکتور تبريز

جدال لوکوموتیوها با تراکتورسازی

تیم فوتبال راه آهن شهر ری فردا شب در ورزشگاه اکباتان تهران میزبان تیم فوتبال تراکتور سازی است.

شاگردان علی دایی در هفته گذشته با قضاوت نادرست داور سه امتیاز شیرین بازی مقابل سپاهان را از دست دادند آنها در سه بازی گذشته شان یک برد و دو تساوی بدست آوردند و با کسب 5 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

مجتبی شیری مهاجم جوان تیم فوتبال راه آهن شهر ری با زدن 4 گل در سه هفته ابتدایی لیگ دوازدهم در جدول گلزنان در جایگاه دوم قرار دارد و شاید امسال هم به عنوان پدیده لیگ برتر شناخته شود و باید دید در بازی فردا شب هم می تواند مقابل تراکتور سازی گلزنی کند یا نه!

تراکتور سازی در هفته گذشته، تا آستانه ناکامی در تبریز پیش رفت اما با اشتباه داوری به اولین بردش با سرمربی پرتغالی اش رسید.

نایب قهرمان فصل گذشته برای دومین برد در لیگ دوازدهم باید از سد تیم جوان و سر سخت راه آهن شهر ری عبور کند و روز بازی مشخص می شود که شاگردان تونی اولیویرا موفق می شوند که با امتیاز به تبریز باز گردند یا شاگردان علی دایی سه امتیاز شیرین این بازی را به دست می آورند.

** نفت آبادان- نفت تهران

نبردي تمام نفتي براي 3 امتياز

دو تیم همنام نفت آبادان و نفت تهران باید فردا شب در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم بروند.

شاگردان کاستا در هفته گذشته مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شکست خوردند و آنها تا الان نتوانستند بردی در لیگ دوازدهم بدست آوردند، آبادانی ها برای جبران ناکامی شان در چند هفته اخیر لیگ برتر باید نفت تهران را در خانه شان ببرند و گرنه در هفته های آینده به مشکل بر خواهند خورد.

تیم فوتبال نفت تهران در بازی گذشته اش مقابل شاگردان اکبر میثاقیان سه امتیاز با ارزش خانگی را از دست داد و برای بهبود وضعیتش در جدول باید برنده از بازی با نفت آبادان خارج شود.

ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به خاطر اعتراضش نسبت به داور بازی با آلومینیوم هرمزگان در هفته گذشته نمی تواند در دیدار فردا شب مقابل نفت آبادان در نیمکت مربیان بنشیند و نفتی ها باید بدون سرمربی به دیدار آبادانی ها بروند.

** ملوان – فجر شهید سپاسی

دل جوان ياوري و ملوانان زبل

شاگردان پور غلامی باید در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف شاگردان یاوری بروند، ملوانی ها هفته گذشته در یک بازی جنجالی توانستند تیم صبای قم را در ورزشگاهش شکست دهند در حال حاضر این تیم نتایج خوبی در لیگ دوازدهم گرفته و با دو برد و یک تساوی و کسب 7 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد در مقابل این تیم، فجری ها قرار دارند آنها هم به مانند شاگردان پور غلامی نتایج دور از انتظاری در لیگ دوازدهم کسب کردند و با 3 پیروزی و 9 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند

فجری ها کماکان می برند و هواداران فجری امیدوارند اتفاقات لیگ نهم برای تیمشان تکرار نشود و صدر نشینی در هفته های ابتدایی لیگ تبدیل به سقوط به لیگ دسته اول نشود.

جدال جلال رافخایی و رضا حقیقی دو بازیکن ملوان انزلی و فجر شهید سپاسی دیدنی خواهد بود چرا که هر دو این بازیکنان جزو بازیکنان کلیدی و سرنوشت ساز تیمهایشان در این سه هفته ابتدایی لیگ بودند و گلهای حساسی برای تیمشان به ثمر رساندند و باید دید که کدام یک از این بازیکنان می توانند عملکرد موفقی در هفته چهارم لیگ دوازدهم داشته باشند.

** سایپا- داماش گیلان

داماش بعد از پيکان سايپا سواري مي خواهد

خوردوسازان به دنبال کسب پیروزی سایپایی ها در هفته چهارم برای نخستین بار در لیگ دوازدهم می توانند در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان بازیکنان پذیرای تیم فوتبال داماش گیلان شاگردان تقوی در هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان تن به شکست دادند آنها برای جبران ناکامی شان در لیگ دوازدهم باید داماش متحول شده را ببرند.

داماشي ها در هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و در خانه با 5 گل پیکان و مس را در هم کوبیدند آنها برای تداوم پیروزی هایشان در لیگ دوازدهم در لیگ دوازدهم کار سختی در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل سایپای البرز خواهند داشت.

** پیکان – گهر زاگرس

تازه وارد هاي بحران زده

تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه دستگردی میزبان تیم فوتبال شهر زاگرس خواهد بود

ابتدا قرار بود که بازی دو تیم فوتبال پیکان تهران و گهر زاگرس در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود اما بنا به دلایل نامعلومی این بازی به ورزشگاه دستگردی تغییر مکان داد.

پیکانی ها در هفته گذشته شکست سنگینی برابر تیم فوتبال داماش گیلان متحمل شد و آنها در این هفته بازی سختی مقابل تیم تازه صعود کرده گهر درود دارند چرا که این تیم در هفته گذشته یک تساوی با ارزش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بدست آورد و نشان داد که با بازیکنان موثرش تیم دست و پا بسته ای نیست، از نکات قابل توجه این بازی باید به حضور بازیکنانی همچون علیرضا نیکبخت واحدی، محمد پروین در تیم فوتبال گهر زاگرس اشاره کنیم که رودروی تیم سابقشان پیکان قرار می گیرند آنها با آمدن عبداله ویسی از ترکیب تیم فوتبال پیکان کنار گذاشته شدند و به گهر درود پیوستند به طور حتم این دو بازیکن برای نشان دادن قابلیت هایشان به ویسی با تمام توان مقابل پیکان ظاهر خواهند شد.

پیکانی ها هم اکنون هیچ بردی در لیگ دوازدهم کسب نکردند و با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول رتبه بندی قرار دارند عبداله ویسی سرمربی پیکان اگر نتواند وضعیت تیمش را بهبود ببخشد احتمال اینکه مسئولان پیکان وی را برکنار کنند وجود دارد.

**آلومینیوم هرمزگان – فولاد خوزستان

جنوبي هاي و سه امتياز داغ داغ

شاگردان میثاقیان در ورزشگاه هرمزگان به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان می روند.

تیم آلومینیوم هرمزگان در هفته گذشته مقابل نفت تهران یک امتیاز با ارزش بدست آورد این تیم اگر می خواهند جزو تیم های فانوس به دست در لیگ دسته یک نباشد باید با حضور تماشاگران ، فولادی ها یک برد را در جدول ارتقا دهد.

شاگردان فرکي هم با پیروزی هفته گذشته شان سایپا توانستند از تیغ انتقادات تند تماشاگرانشان تا حدودی خلاص شوند و خودشان را در جدول رده بندی تا حدودی بالا بکشند و به مقام یازدهم برسند این هفته در خانه حریفانشان آلومینیوم کار سختی پیش رو دارند و برای حضور مقتدرانه در لیگ دوازدهم باید از سد فوتبال آلومینیوم هرمزگان عبور کنند.

داوران فوتبال در هفته گذشته با سوت های اشتباهشان هفته جنجالی در لیگ دوازدهم را رقم زدند و باید مشاهده کرد در هفته چهارم قضاوتشان به چه صورت است.

** سازمان ليگ اسامی محرومان هفته چهارم لیگ برتر را اعلام کرد:

پرسپولیس: مهرداد پولادی

مس کرمان: استون باتس

فجرسپاسی: محمد مهدی نظری

صبای قم: مجید هوتن، مسعود حق‌جو، یحیی گل‌محمدی( سرمربی - ۲ جلسه رای انضباطی)

گهر زاگرس: هادی رکابی، مهدی تارتار( سرمربی)

نفت تهران: منصور ابراهیم‌زاده( سرمربی)

** اسامي داوران هفته چهارم ليگ برتر نيز بدين شرح اعلام شد:

** يکشنبه  91/5/15

* پرسپوليس - صبا - ساعت 22:30 - آزادي

محسن ترکی- حسن کامرانی فر - غلام آموزگار - رضا کرمانشاهی - ناظر: سید رضا غیاثی

** دوشنبه 91/5/16

* سایپا – داماش – ساعت 22 – انقلاب کرج

جمشید محمدی – بابک داوری – علی اکبر عظیم پور – موعود بنیادی فر – ناظر: فریدون اصفهانیان

* نفت آبادان – نفت تهران – ساعت 22 – تختی آبادان

جمشید دانش مهر – سعید علی نژادیان – جلیل شعرانی – رضا عادل – ناظر: حسین عرب براقی

* آلومینیوم هرمزگان – فولاد خوزستان – ساعت 22 – خلیج فارس بندرعباس

تورج حق وردی – محمدرضا امینی – علیرضا ایلدورم – غلامرضا جباری – ناظر: حسین خوشخوان

* ملوان – مقاومت شهید سپاسی – ساعت 22 – تختی انزلی

بابک وسیله بر – محمدرضا منصوری – علی میرزابیگی – محمد کمانی – ناظر: علیرضا رجبلو

* پیکان – گهر درود – ساعت 22 – دستگردی تهران

علیرضا فغانی – جهانبخش آرمان – حمید رضا کنعانی – سیدمهدی سیدعلی – ناظر: اسماعیل صفیری

* مس کرمان – استقلال – ساعت 30/22 – امام علی (ع) کرمان

سیداحمد صالحی – رضا سخندان – محمدرضا ابوالفضلی – قاسم واحدی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

* راه آهن – تراکتورسازی – ساعت 22 تختی تهران

محسن قهرمانی – مرتضی کریمی – بابک عباسقلی زاده – حسن اکبری – ناظر: حسین عسگری

* ذوب آهن – فولاد مبارکه – ساعت 22 – فولاد شهر اصفهان

سعید بخشی زاده – حسین طالقانی – رضا عبدوس – جواد شرفی- ناظر: ایرج نظری/آق


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.