سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشن بزرگ گل ریزان بسیج اصناف تهران بزرگ برگزار شد

دومین جشن بزرگ گل ریزان مجامع امور صنفی تهران بزرگ و بسیج اصناف تهران با حضور معاون اقشار سپاه محمدرسول الله ، روسای اتحادیه های صنفی تهران ، خیرین ، بسیج اصناف در هتل فردوسی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، در این آیین با شكوه كه در فضایی صمیمانه و همزمان پانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان و سالروز ولادت كریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد معتمدان بازار و پیشكسوتان اصناف نیز حضور داشتند.

معاون اقشار سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ ، در این آیین در سخنانی گفت: امور خیریه مطمئنا نفع اخروی دارد و خیرین از بركات دنیوی نیز بهره مند می شوند.

سید'محمود حسینی' افزود: این كار رضایت خداوند را به همراه دارد و در اصل ما با خداوند معامله می كنیم و هستند كسانی كه فرزندان شان را برای نظام به خیرات دادند بدون منت و و توقع . و جانبازان عزیز هم سلامتی شان را خیر كردند.

رییس مجمع توزیعی نیز در باره تشكیل صندوق مشترك مجامع امور صنفی و بسیج اصناف ، با بیان این كه این صندوق سال گذشته كار خود را آغاز كرده اظهار امیدواری نمود هیات مدیره اتحادیه ها و اعضای اصناف كمك بیشتری برای تقویت این صندوق بكنند تا بتوانیم از این طریق با توان و قوت بیشتری به اعضاء كمك كنیم.

'قاسم نوده فراهانی' افزود: تعامل و و همكاری بسیار تنگاتنگی بین تمامی اصناف و بسیج وجود دارد و این همكاری در سال های اخیر بسیار پر رنگ و موثر بوده است.

وی اظهار امیدواری كرد: در سال های آینده این تعامل به همین شكل ادامه پیدا كند.

به گفته وی 95 درصد اتحادیه های صنفی دارای پایگاه بسیج هستند كه هر رییس اتحادیه فرمانده آن پایگاه بسیج است كه این هم یكی از نمونه های همكاری ها و تعامل بین اصناف و بسیج است.
برچسب ها: جشن ، بزرگ ، گل ریزان ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.