سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

یادواره 120 شهیده بسیج جامعه زنان در قم برگزار شد

همزمان با فرارسیدن روز بسیج جامعه زنان، یادواره 120 شهیده بسیج جامعه زنان در سالن همایش‌های سازمان ملی جوانان قم برگزار شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در این مراسم که جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) و جمعی از فرماندهان سپاه و نواحی بسیج، مسئول جامعه بسیج زنان قم، مسئولان نهادها و ارگان‌های استان، فرماندهان و شورای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج خواهران استان قم حضور داشتند، یکی از اساتید حوزه علمیه قم طی سخنانی به ابتلای همیشگی انسان به امتحانات الهی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام محسن سعیدی گفت: خداوند انسان را در سختی‌ها قرار می‌دهد که معلوم شود ادعای ایمان و مسلمانی فرد، واقعیت دارد یا شعاری بیش نیست.

در ادامه این مراسم، خانم اصلانی خواهرزاده شهیده ناهید فاتحی کرجو طی سخنانی به بیان خاطراتی از این شهیده بزرگوار پرداخت.

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت شهیده مریم فرهانیان به عنوان روز بسیج جامعه زنان گفت: از سال 89 تاکنون یادواره 120 شهیده جامعه زنان استان قم در چنین روزی برگزار می‌شود. 

لیلا حیدری در مورد شهیده شاخص سال 91 افزود: شهیده ناهید فاتحی کرجو، شهید راه ولایت بود و در سنگر حفظ حجاب و ولایت مداری تلاش مؤمنانه و مخلصانه داشت.

وی در پایان به جوانان توصیه کرد شهدا و ویژگی‌های آنان را بشناسند و راه آنان را که همان راه سعادت و سرافرازی است، ادامه دهند./ج1

برچسب ها: قم ، سپاه ، شهیده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.