سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسانها موجود فضایی هستند

پژوهشگر فیزیک جهان هستی و قرآن در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: به دلیل آنکه کره زمین در منظومه شمسی معلق است انسان نیز موجودی فضایی به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته نشستی با موضوع فیزیک جهان هستی و قرآن در بخش اعجاز قرآن نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد که در این نشست سید حسین امیدپانی افزود: خلقت آسمان و زمین گسترده تر از خلقت انسان است اما متاسفانه انسان ها به خلق آسمانها و زمین توجهی ندارند این در حالی است که قرآن به این امر اشاره کرد.
وی در ادامه بیان کرد: اخیرا سیاره زهره از کنار خورشید و زمین گذر کرده و این اتفاق بزرگ هر 105 سال یکبار رخ می دهد. در ضمن دانشمندان آنقدر حاکم بر این جهان هستی شدند که می توان زمان دقیق و درست گذر این سیاره را پیش بینی کنند.
گفتنی است: فاصله زمین تا خورشید 150000000 کیلومتر است این خلقت گسترده آسمان ها و زمین فقط از سوی پروردگار رحیم است اما آیا می دانید که اگر فضاپیما و یا از این قبیل دست پیشرفت ها ابداع و سرعت آن چند برابر سرعت نور باشد آن زمان چندین میلیارد سال زمان نیاز است که با این وسیله از زمین به برخی از کهکشانها رسید./ل
برچسب ها: زمین ، اسمان ، قران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.