سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوازدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران برگزار می شود

دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا فضای ایران به همت دانشکده مهندسی هوا فضای دانشگاه صنعتی امیر کبیر اواخر بهمن ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد همایون صدر دبیر دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا فضای ایران با اشاره به برگزاری منظم و سالیانه کنفرانس هوا فضا گفت: مهمترین هدف از برگزاری سالانه کنفرانس انجمن هوا فضای ایران، ارائه دستاوردهای اصیل محققان و پژوهشگران در بخش های دانشگاهی و صنعتی است که بدین ترتیب فعالان رشته هوا فضا در کشور با آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه آشنا شوند.
 
وی تصریح کرد: روند سریع رشد و توسعه فعالیت های هوا فضایی کشور در هر دو بعد علمی و صنعتی در یک دهه اخیر کاملا قابل ملاحظه بوده و در شرایط کنونی حوزه هوا فضا به یک پیشران دانش و فناوری در کشور تبدیل شده است.
 
دکتر صدر برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی توسط خبرگان هوا فضا و صاحبنظران را از برنامه های این کنفرانس عنوان کرد و اظهار داشت: آیرودینامیک و پیشرانش، سازه های هوایی، مکانیک پردازد کنترل، علوم و فناوری هوا فضایی، مدیریت صناعی هوا فضا و مباحث منتخب براساس مقالات دریافتی از جمله محورهای مورد بحث در دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا فضای ایران است./عط
برچسب ها: هوافضا ، علمی ، صنعتی ، فضایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.