سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون فرهنگي مجلس مطرح كرد

ضرورت مقابله همه جانبه دستگاههاي مسئول با ترويج فرقه ضاله بهائيت در ميان جوانان

عضو کميسيون فرهنگي مجلس بر ضرورت مقابله همه جانبه با ترويج فرقه ضاله بهائيت در ميان جوانان تاكيد كرد.

حجت الاسلام محمد باقري بنابي نماينده مردم بناب در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با اشاره به ترويج فرقه ضاله بهائيت در برخي مناطق كشور و در ميان قشر جوان جامعه گفت: متاسفانه تبليغ فرقه انحرافي بهائيت در برخي از استان‌هاي کشورمان در حال گسترش است و اين موضوع مقابله جدي مسئولين فرهنگي كشور با اين تهاجم فرهنگي نوظهور را مي‌طلبد.

وي در ادامه با بيان اينکه برخي افراد بدليل سطح پايين اطلاعات و آگاهي فريب تبليغات فعالان اين فرقه را مي‌خورند، تصريح کرد: رسانه‌ها و سايت‌هاي داخلي نقش بسزايي در افزايش آگاهي و اطلاعات مردم به عهده دارند که بايد در اين راستا فعالتر از گذشته گام بردارند.

نماينده مردم بناب همچنين بر لزوم تبليغات گسترده علماي حوزه‌هاي علميه در راستاي ترويج فرهنگ ناب اسلامي  تأکيد کرد و گفت: علماي حوزه‌هاي علميه بايد فعالانه در اين عرصه تلاش کنند و مانع از تبليغات سوء دشمنان در قالب‌هاي گوناگون شوند.

باقري در پايان با بيان اينکه انگليس، آمريکا و رژيم صهيونيستي با حمايت‌هاي مالي خود از اين فرقه قصد انجام تلاشهايي براي تضعيف روحيه اسلامي جامعه خصوصا جوانان را دارند، خاطرنشان کرد: دستگاه امنيتي کشور بايد پيش از گذشته برتحرکات صورت گرفته از سوي عاملان ترويج فرقه ضاله واکنش نشان داده و برخورد شديدي با تبليغ کنندگان اين فرقه انجام دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تبلیغ ، فرقه ، ترویج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.