سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

خبرنگار ان به عنوان دیدبان هشیار، جبهه فرهنگی دشمنان را زیر نظر دارد

فرماندار گچساران گفت: خبرنگار ان و اصحاب رسانه در نظام جمهوری اسلامی همچون دیدبان هشیار جبهه فرهنگی دشمنان را زیر نظر دارند و با اطلاع رسانی مناسب توطئه های آنها را خنثی می كنند.

'محمد شفیعی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و و از فعالیت آنان تقدیر كرد.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در پیشبرد برنامه های اجرایی مسوولان گفت: خبرنگاران و اصحاب مطبوعات باید مشكلات مردم را بصورت شفاف به مسوولان انتقال و عملكرد دستگاه های اجرایی را بی كم و كاست نیز منعكس كنند.
وی حرفه خبرنگاری را امری حساس ومهم دانست و گفت: قلم خبرنگار از قداست و حرمت بالایی برخوردار است زیرا خداوند متعال نیز در كلام وحی به قلم قسم یاد كرده است .
فرماندار گچساران عملكرد خبری دفتر باشگاه خبرنگاران یاسوج این شهرستان را مثبت ارزیابی كرد و تصریح كرد: امید است در آینده بتوان مشكلات عرصه اطلاع رسانی شهرستان را ساماندهی و برطرف كرد .
وی ضمن تبریك روز خبرنگار اظهار داشت: 17 مرداد شهید'محمود صارمی' با تقدیم جان خود در راه عرصه اطلاع رسانی موجب رسوایی گروه ضد بشری، متحجر و خائن طالبان شد و جنایت آنها نیز تا ابد در تاریخ به ثبت رسید./س

برچسب ها: خبرنگار ، دیدبان ، جبهه ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.