ابراهیم زاهدی دبیر اجرایی سمینار برند گردشگری در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب که امسال برای دومین سال پیاپی، جشنواره و سمینار برند گردشگری در تقویم رویدادهای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به ثبت رسید افزود: سال گذشته برای نخستین بار دومین دوره از این رویداد ملی و بین¬المللی که با محوریت ساخت و مدیریت برند گردشگری در روزهای 2 و 3 آذرماه با حضور دانشگاه¬های معتبر داخلی و خارجی برگزار شده بود، در تقویم رویدادهای سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسید.
وی تصریح کرد: امسال دبیرخانه دائمی سمینار پس از بررسی تجربیات برگزاری دو دوره پیشین در سال های 89 و 90، گزارش جامع و کاملی به سازمان جهانی گردشگری ارسال کرد که در پی آن با ثبت سومین دوره-ی جشنواره و سمینار برند گردشگری در تقویم رویدادهای سازمان موافقت شد. زاهدی افزود: ثبت مجدد این رویداد نشان دهنده¬ اهمیت موضوع برند سازی در گردشگری و همچنین موفقیت دوره های پیشین است.
زاهدی اظهار داشت: امسال هم دبیرخانه دائمی جشنواره و سمینار برند گردشگری در تلاش است تا با برگزاری هرچه کاربردی تر و علمی تر سومین دوره این جشنواره و سمینار، گام موثری در جهت ارتقاء دانش برندسازی و اجرایی نمودن سیاست ها و برنامه های بازاریابی کشور در حوزه برندسازی بردارد.
وی خاطر نشان کرد: سومین دوره جشنواره و سمینار برند گردشگری در روزهای 24 و 25 آبانماه سال جاری (مصادف با 14 و 15 نوامبر 2012 میلادی) در مرکز همایش های وزارت کشور برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاع از فراخوان مقالات و چگونگی برگزاری جشنواره و سمینار به آدرس http://www.top-brands.ir مراجعه نمایند./ر