سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا بعضی عطرها در یادها می مانند ؟

در طراحی عطرها نیز سیاست های خاصی اعمال می شود،تولیدات همواره بر اساس یک تفکر و ایده خلاق شکل نمی گیرند و کارها همواره تک و ماندگار نیستند .

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، بسیار اتفاق افتاده که در برهه خاصی از زمان تولیدات کمپانی های متفاوت بسیار به هم شبیه بوده اند ، اما علت چیست ؟

عطرها از ترکیبات و مواد خام بسیاری ساخته می شوند که توسط کمپانی ها جهت تهیه اسانس به صورت عمده خریداری می شوند . هنگامی که یک ماده اولیه به میزان زیادی وجود داشته باشد از آنجایی که قیمت آن کاهش می یابد ، بسیاری از سازندگان مایل به خریداری آن می شوند . نتیجه این است که در آن سال عطرهای تولید شده با آن رایحه بسیار زیاد شده و به گونه ای " مد عطر " سال می شوند و از رایحه ای خلاقانه و منحصر به فرد اثری نخواهد بود !

اما مدها همان طور که به سرعت جای خود را باز می کنند به سرعت در تاریخ محو می شوند . 

در مقابل این گروه ، دسته دیگری از عطرها قرار دارد که تفکری خلاق و به دور از پس زمینه ای تجاری در پشت آنها قرار دارد . عطرهایی که نه بر اساس مد ، و نه مواد خام فراوان شده در بازار طراحی می شوند !  این دسته اغلب عطرهایی خاص ، تک ، غیر مشابه بوده اند ! شنل نامبر فایو ، آزارو پور هوم و . . .
برچسب ها: بازار ، عطر ، ادکلان ، lovely
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.