سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصرار مربي تيم ملي به انتقال جباري به النصر امارات

مجتبي جباري مورد توجه تيم النصر امارات قرار دارد اين بازيكن با شرايط ويژه اي از سوي مسئولان اين تيم روبروست و در اين خصوص مربي تيم ملي ايران در نظر دارد شرايط را براي وي مهيا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مجتبي جباري مورد نظر مسئولان النصر امارات قرار دارد و اعضاي تيم استقلال از آنها خواستند تا نيم فصل منتظر بمانند تا شرايط براي حضور اين بازيكن مهيا شود اما قرار نيست اين اتفاق رخ دهد و النصري ها منتظر اين بازيكن نمي مانند و اعلام كردند كه ديگر به حضور وي نيازي ندارند.

از طرفي اعلام شده است مربي تيم ملي طي جلسه اي خصوصي با جباري از وي خواسته است تا هر طور شده شرايط را براي جدايي اش از استقلال فراهم كند و براي حضور در النصر اقدام كند.

گفتني است، جباري اعلام كرده است تلاش وي تا به حال مثمر ثمر نبوده و مسئولان تيم استقلال راضي نمي شوند وي از اين تيم جدا شود و وعده نيم فصل را به اين بازيكن دادند تا وي براي نيم فصل دوم خود برنامه ريزي كند.

شايان ذكر است، اين بازيكن با مصدوميت روبرو شده است و شرايط مشخصي ندارد.
با اين حال مربي تيم ملي اصرار فراوان دارد كه جباري به النصر برود زيرا مسئولان النصر با مك موراتي دوست صميمي هستند و از وي خواستند اين شرايط را فراهم كند وي اصرار فراوان دارد اما جباري با اين امر موفق نيست./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.