سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آئين رونمايي از كتاب "شرح اسم" بيان شد؛

نسخه كنوني كتاب "شرح اسم" بدون هيچ حذف مطلبي ارائه شد

نسخه كتاب "شرح اسم" در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران بدون هيچ حذف مطلبي ارائه شد.

به گزارش خبرنگار بخش ادبيات باشگاه خبرنگاران حاضر درمحل برگزاري آئين رونمايي كتاب "شرح اسم" كه امروز در تالار سوره حوزه هنري برگزار شد،حجت‌الاسلام والمسلمين خدايي مدير موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي سياسي گفت: وظيفه تشريح اهداف و ضروريات‌هاي كتاب "شرح اسم" برعهده من قرار داده شده و لازم است كه بدانيد موسسه مطالعات و پژوهش‌‌هاي سياسي بيش از دو دهه آثار ارزشمندي را در حوزه تاريخ نگاري برعهده داشته و گام‌هاي اندك و كوچكي در اين راستا برداشته‌ام.
وي افزود:اين موسسه از دوسال پيش در صدد به ميدان آوردن انديشه‌هاي علمي و پژوهشي خود در جهت نزديك كردن جولان‌گاه‌هاي پژوهش‌هاي تاريخي به زمان حاضر برآمده و ضرورت ماخذسازي محققان در باب مقام معظم رهبري از ديگر اهداف ما بود.
مدير موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي سياسي هموارسازي بسته‌هايي براي تحقيق در مورد زندگي مقام معظم رهبري را مستلزم شناخت انديشه‌ها و افكار ايشان در زمان پيش از انقلاب و مبارزاتشان دانست و اظهار داشت:‌زندگي و شخصيت متفاوت مقام معظم رهبري با ديگر انقلابيون انگيزه ما را البته مضاعف نمود.
وي به آنكه گروهي موظف به واكاوي پرونده هاي مرتبط با مقام معظم رهبري شدند،اشاره كرده و گفت:البته همه آثار مرتبط با مقام معظم رهبري جستجو شد، انصافاً كارگاه‌ ما براي اين كار بسيار پرحجم بود و آنچه ننوشته شده نداشتيم.
خزايي افزود:براي ما مهم بود كه نوع عرضه كتاب چگونه باشد تلاش ما براي آن بود كاري به دور از غلو شائبه تكلف عرضه شود.
وي به ارائه نخستين نسخه كتاب تهران اشاره كرده و گفت:با تاخير موجود براي ارائه نخستين نسخه اين كتاب و ساير نسخ آن چيزي از آن حرف نشد،اما اگر چيزي هم حرف شده باشد، سانسور هيچ چيزي نبود.
وي خاطرنشان كرد:ذكر جزئيات طبعا بر جذابيت و خوشحالي كتاب "شرح اسم" مي‌افزود كه انجام شد./ه
برچسب ها: کنونی ، کتاب ، شرح ، اسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.