سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات روکش و مرمت آسفالت بیش از 100 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه 10

با تلاش حوزه فنی و عمران و نواحی سه گانه منطقه 10 در چهار ماهه اول سال جاری بیش از 100هزار متر مربع از معابر سطح منطقه با بیش از 17 هزار تن آسفالت روکش ، مرمت و آسفالت شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران عظیمی افزود : عملیات آسفالت معابر سطح منطقه با هدف سهولت تردد وسائط نقلیه و پیشگیری از بروز آب گرفتگی به هنگام بارش نزولات آسمانی در چهار ماهه اول سال جاری با حجم 100 هزار متر مربع اقدام شده است .

وی ضمن تاکید بر اجرای عملیات تراشه و روکش آسفالت با کیفیت مطلوب افزود : بیشترین حجم آسفالت در محدوده ناحیه 3 در مسیربزرگراه یادگار امام (ره) حد فاصل خیابان طوس تا خیابان بهنود و خیابان کارون حد فاصل خیابان هاشمی تا خیابان آذربایجان به مساحت 60000 متر مربع و استفاده از 8200 تن آسفالت به صورت مکانیزه و دستی انجام شده است .
 تصریح کرد : این عملیات در ناحیه دو در محدوده بلوار امام خمینی (ره) تا تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) و بزرگراه نواب زیر پل نوسازی به متراژ 11000 متر مربع با پخش 2000 تن آسفالت اجرا شد همچنین در 37هزار متر مربع از خیابان های سبحانی ، شبیری جی ، پهلوانی ، بهفر ، سی متری جی و دعوتی واقع در محدوده ناحیه یک به میزان 6750 تن آسفالت پخش شد .

شهردار منطقه با بیان این که تمامی فعالیتهای عمرانی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده روسازی، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های منطقه است خاطر نشان کرد : اجرای عملیات آسفالت ضلع شمال خیابان آزادی حد فاصل وزارت کار تا بزرگراه یادگار امام (ره) و در ضلع شرق و غرب بزرگراه یادگار امام (ره) از خیابان آزادی تا خیابان بهنود در دستور کار قرار دارد .

وی یادآور شد : در همین راستا نقاط حفاری شده توسط شرکت های فاضلاب و برق در پیاده رو و سواره رو های معابر مورد بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت قرار خواهد گرفت .

برچسب ها: عملیات ، روکش ، مرمت ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.