سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح بیمه امید آفرین ویژه بیماران سرطانی به امضا رسید

طرح بیمه امید آفرین ویژه بیماران سرطانی امروز با حضور دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و نمایندگان بیمه البرز به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر فتحی، مشاور ارشد شرکت بیمه البرز در مراسم انتقاد تفاهم نامه بیمه سرطان که صبح امروز در ساختمان مجمع خیرین سلامت کشور برگزار شد، بیان داشت: طی چند سال گذشته دو طرح سلامت محور از سوی شرکت بیمه البرز به جامعه تحویل شده که یکی بیمه ناباروری است که از سال گذشته آغاز و منجر به کسب مجوز رسمی از سوی بیمه مرکزی شد و دیگری تحت عنوان طرح امید آفرین ویژه بیماران سرطانی است.

وی در بیان جزئیات طرح بیمه بیماران سرطانی گفت: در این طرح حق بیمه هم به صورت یک جا و هم به صورت سالیانه و ماهانه تا مدت 5 سال قابل دریافت است که بسته گروه های سنی حق بیمه متفاوت است.

وی افزود: سقف تعهدات این بیمه 150 میلیون تومان است که یک سال دوره انتظار داشته و نیازی به تست غربالگری ندارد و پس از یک سال نیز تا پایان عمر بیمه شده و تحت پوشش است.

دکتر فتحی تولی سلامت جامعه در برابر سرطان را از اهداف این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح در واقع به نوعی به مدیریت سرطان در جامعه پرداخته می شود و در فاز اول انتظار می رود بالای 10 میلیون نفر این بیمه نامه را خریداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: این بیمه نامه ظرفیت بالایی را در خدمات به وجود می آورد تا در صورت مواجهه با سرطان افراد توان پرداخت هزینه ها را داشته باشند.

** افزایش امید به زندگی در بیماران با طرح بیمه امید آفرین

در ادامه حاج رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور نیز با بیان این که هدف طراح بیمه امید آفرین صرفاً پرداخت هزینه نیست گفت: با برنامه ریزی های مدونی که طی 5 تا 10 سال تدارک دیده شده میزان سرطان  در جمعیت بیمه شده 40 درصد کاهش پیدا می کند و امید به زندگی نیز 40 تا 70 درصد افزایش خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این طرح انحصاراً در اختیار بیمه البرز بوده و شرکت دیگری قادر به ارائه بیمه سرطان تحت عنوان امید آفرین نیست./ح


 

برچسب ها: سرطان ، بیمه ، خیرین سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.