سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس قوه قضاييه ابلاغ کرد

تشکیل شعب دادگاه‌های عمومی حقوقی ویژه قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع

رئيس قوه قضاييه با صدور بخشنامه‌هايي به رؤساي کل دادگستري‌ها اعلام کرد نسبت به تشکيل دادگاههاي عمومي و حقوقي ویژه قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع کشور در مراکز استاني اقدام کنند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران آيت ا... آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه با صدور بخشنامه‌هايي به رؤساي کل دادگستري‌ها اعلام کرد نسبت به تشکيل دادگاههاي عمومي و حقوقي ویژه قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع کشور در مراکز استاني اقدام کنند.

 
متن کامل بخشنامه رییس قوه قضاییه به شرح زير است:
 
رؤساي محترم کل دادگستري‌ استان‌ها
 
به موجب تبصره 2 قانون اصلاح ماده 32 اصلاحي قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگلها و مراتع کشور مصوب 1390 مجمع تشخيص مصلحت نظام، مقرر شده شعبه يا شعب ويژه مرکب از سه نفر از قضات به درخواست و اقامه دعوي از سوي وزارت جهاد کشاورزي درخصوص موارد مذکور در تبصره ياد شده رسيدگي و راي صادر نمايد. بدينوسيله به رؤساي کل دادگستري استان‌ها تفويض اختيار مي‌شود تا به تعداد لازم شعب دادگاههاي عمومي حقوقي در مرکز استان را به اين امر اختصاص داده و نسبت به تعيين و صدور ابلاغ براي رئيس يا رؤساي شعب مزبور و همچنين دادرسان مجرب استان به تعداد لازم جهت تکميل ترکيب شعبه اقدام نمايند.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.