سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک فقره پرونده رباخواری (زمین خواری) 600 میلیون ریالی

معاون اجتماعی آگاهی ناجا از کشف یک فقره پرونده رباخواری (زمین خواری) به ارزش 60میلیون تومانی خبر داد.

  سرهنگ حمیداندرزچمنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 8 مرداد امسال فردی به نام "شکرا... –ق" 48 ساله از کشف یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

بنابراین گزارش کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دارند. در تحقیقات پلیس شاکی پرونده ساکن شهرکرد به اداره آگاهی احضار شد و گفت: به دلیل مشکلات مالی به علت خرید شرکت تازه تاسیس خود مبلغ چهارصد میلیون ریال را از فردی به نام "مرتضی-ح" ساکن شهرکرد گرفتم و قرار شد بهره این پول را ماهیانه پرداخت کنم.

وی در ادامه به ماموران گفت:‌در همین رابطه مبلغ 20 میلیون تومان سفته و 20 میلیون تومان چک و یک فقره چک 6 میلیون تومانی و 2فقره چک هفت میلیون تومانی بابت پشتوانه اصل پول به "مرتضی-م" پرداخت کردم. ضمن اینکه ماهیانه مبلغ 800 هزار تومان نیز بهره می دادم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد اظهارات شاکی درست می باشد به همین دلیل با توجه به شواهد و مدارک بدست آمده متهم به اداره آگاهی دعوت شد وی گفت: قبول دارم که پول را دریافت کردم ولی با هم تفاهم کرده بودیم که پول را در شرکت خود سرمایه گذاری کند و بهره ماهیانه به من پرداخت کند.

سرهنگ چمنی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده جهت رسیدگی تکمیلی در دستور کار پلیس آگاهی استان چهارمحال بختیاری قرار دارد./
برچسب ها: چمنی ، رباخواری ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.