سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس:

سوريه مانع بزرگي براي اجراي سياست‌هاي سازش‌کارانه عربستان نسبت به رژيم صهيونيستي است

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: سوريه نوك پيكان مبارزه و مقاومت با رژيم صهيونيستي و سياست‌هاي جهان‌خوارانه آمريكا و يك مانع سنگين براي سياست‌هاي سازش‌كارانه عربستان در منطقه خاورميانه به حساب مي‌آيد.

ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام ضدسوري عربستان مبني بر ارائه پيش‌نويس قطعنامه عليه سوريه در سازمان ملل گفت: عربستان سالهاي سال است كه به مهره جدانشدني آمريكا تبديل شده و يكي از سازش‌كارترين حكومت‌هاي عربي با رژيم صهيونيستي در مسئله فلسطين است.

وي با بيان دشمني‌هاي عربستان از گذشته با حكومت سوريه تصريح كرد: سوريه نوك پيكان مبارزه و مقاومت با رژيم صهيونيستي و سياست‌هاي جهان‌خوارانه آمريكا است و يك مانع سنگين براي سياست‌هاي سازش‌كارانه عربستان در منطقه خاورميانه به حساب مي‌آيد.

آقامحمدي با اشاره به وضعيت متزلزل عربستان افزود: عربستان زماني خود را به عنوان نقطه ثبات فرض كرده بود اما در حال حاضر اوضاعش از دولت‌هاي بحرين و يمن هم متزلزل‌تر است و با پيش كشيدن مسئله سوريه به دنبال فرافكني است تا كشورهاي جهان متوجه اوضاع نابسامان آل‌سعود نشوند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: عنان زماني كه متوجه شد مخالفان حكومت سوريه به هيچ عنوان از جنايات خود دست نمي‌كشند و انسان‌هاي بي‌گناه را صرف طرفداري از حكومت بشار اسد قتل عام مي‌كنند متوجه شد كه آلت دست مستكبران قرار گرفته و استعفاي خود را اعلام كرد.


"انتهاي پيام"/س3

 

برچسب ها: محمدی ، نماینده ، خرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.