سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفير انگليس در سرزمين‌هاي اشغالي: وجهه اسرائيل در حال نابودي است

سفير انگليس در سرزمين‌هاي اشغالي هشدار داد با توجه به عملکرد اسرائيل، تلاش‌هاي آن‌ها براي ترسيم وجهه‌اي خوب در جهان در حال از بين رفتن است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه القدس العربي، "ماتيو گلد"، سفير انگليس در سرزمين‌هاي اشغالي هشدار داد، در سايه اقدامات ظالمانه اسراييل در حق شهروندان فلسطيني در کرانه باختري و نوار غزه، وجهه خوبي که اسراييل مي‌خواهد براي خود در جهان ترسيم کند، در حال از بين رفتن است.

وي افزود: هرکس که جايگاه اسراييل برايش اهميت دارد بايد از کاهش سطح تاييد آن در جهان نگران باشد و ما ملاحظه مي‌کنيم که اين مسئله رو به گسترش است.

گلد که مذهب يهودي دارد و متولد لندن است گفت: من از طرفداران کشور عبري هستم اما شايد اسراييلي‌ها چند سال بعد از خواب بيدار شوند و ببينند که جامعه جهاني موضع خود را در برابر اسراييل تغيير داده است و صبر کشورها براي ادامه دادن به اين وضع به پايان رسيده است. 

وي افزود: اسراييل از رسانه‌ها زياد استفاده مي‌کند، اما مردم، هر قدر هم که کارشناس نباشند، احمق نيستند؛ چرا که روزانه شاهد شهرک سازي‌هاي جديد هستند و درباره آنچه در کرانه باختري و غزه رخ مي‌دهد مي‌شنوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.