سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

صبای قم باخت به ملوان را برابر پرسپولیس جبران می‌کند

سرپرست باشگاه صبای قم گفت: برای شکست دادن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار هفته چهارم بازیکنان ما با انگیزه‌اند، زیرا صبای قم قصد دارد باخت به ملوان را با کسب سه امتیاز این بازی جبران کند.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن رمضان‌بیگی اظهار کرد: با توجه به آمادگی خوبی که بازیکنان ما دارند و همچنین انگیزه‌ای که در بین تک تک بازیکنان به چشم می‌خورد، به هیچ عنوان پرسپولیس تهران مقابل ما از پیش برنده نیست، ضمن اینکه این تیم را نیز نمی‌توان کم توان و ضعیف قلمداد کرد.
رمضان‌بیگی در خصوص شرایط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار ابراز داشت: چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند ولی مابقی بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و برای انتخاب بازی هفته چهارم آماده هستند.
سرپرست باشگاه صبای قم خاطر نشان کرد: با نتایجی که در دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رقم خورد، در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که با کسب سه امتیاز دیدار برابر پرسپولیس تهران، فرصت صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی را داریم و به همین خاطر پیروزی در این دیدار خارج از خانه برای ما بسیار حائز اهمیت است.
دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه 15 مرداد ماه در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود./س
برچسب ها: قم ، بازی صبا ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.