سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس سياست خارجي:

سرکوب معترضان در بحرین با هدف گسترش پروژه اسلام هراسی انجام می شود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژيم هاي آل سعود و آل خليفه به جاي توجه به حقوق معترضان به سرکوب آنها روی آورده و هدف اصلي این سرسپردگان منطقه ای آمریکا وغرب، نابودي شيعيان و در نهايت گسترش پروژه اسلام هراسی است.

محمد بهاري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادامه روند اعتراضات مردمی در بحرين، گفت: اکثريت جمعيت کشور بحرین شیعه هستند بنابراین با مشکلات تبعیضی فراوانی روبرو بوده و از انواع آزادي هاي مدني، مذهبي، دسترسي به مقامات عالي دولتي و حکومتي محروم اند.

وي افزود: شيعيان اين کشور در مخالفت با رژيم آل خليفه که دولتي متعصب، ضد شيعي، وابسته به غرب و دولت وهابي عربستان سعودي است قيام کرده و خواستار تحقق خواسته های خود در راستای موج عظیم بیداری اسلامی هستند.

اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به تفرقه بين شيعه و سني، اظهار داشت:در راستای پروژه اسلام هراسی در جهان در حق مردم  شیعه در بحرین  ظلم بزرگی شده بنابراین حاکمان سني مذهب اين کشور نوعي شيعه هراسي را پیش گرفته و در راستاي بقاي حکومت و حفظ روابط خود با آمريکا و غرب به جنگ با شيعه پرداخته و به بدترین شکل به سرکوب مردم پرداخته است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: قيام هاي شيعيان در بحرين و عربستان شدت یافته و رژيم هاي آل سعود و آل خليفه به جاي توجه به حقوق آنها، به سرکوب مردم بی گناه روی آورده و هدف اصلي آنها نابودي شيعيان و در نهايت گسترش پروژه اسلام هراسی است.

"انتهاي پيام"/س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.