سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيراز/

سلیقه‌ها باید سمت و سوی قرآنی بگیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: انتخاب‌ها و سلیقه‌ها را باید در زیر سایه قرآن و نظام جمهوری اسلامی هدایت کرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی‌نژاد در دیدار با معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: تلاش داریم در راستای اهداف و آرمان‌های مقدس اسلام، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری که برای خدمت به خدا و بندگان خداست، گام برداریم.

وی افزود: خدمات فرهنگی یکی از عمده خدمات اجرایی دیربازده است که تلاش و همت بلندی لازم دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در سال‌های اخیر کارهای خوب و مثبتی انجام داده که قابل تقدیر است.

محمودی‌نژاد تصریح کرد: تفکر انسان‌ها زمانی پیش‌برنده کارها است که در مسیر تفکر الهی باشد، پیامبران خدا نیز در مسیری بودند که خداوند آن را انتخاب و توصیه کرده بود و آنان از خود برنامه رشد و تعالی انسان‌ها را طراحی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: مدیران در جایگاه‌های مهمی برای تصمیم‌گیری هستند و شرایط امروزی را باید با دستورات الهی و برنامه‌ریزی گروهی و مشورت پیش برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: انواع سلیقه‌ها و انتخاب‌ها را باید در زیرسایه قرآن و نظام جمهوری اسلامی هدایت و زیبایی‌های اسلام را به جوانان و نوجوانان یادآوری کرد.

در ادامه این دیدار معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: امروز 65 مجموعه در سطح شیراز داریم که شامل تالار، فرهنگسرا، ورزشگاه و کتابخانه بوده که در سال پاسخگوی بیش از 400 هزار نفر است.

محمد فرخ‌زاده افزود: این فعالیت‌ها منحصر به شیراز نیست و شهرداری در ابعاد استانی، کشوری و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما تقویت باورهای دینی و اخلاقی است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز در ادامه خواستار همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در راستای بازسازی دینی و معنوی در شیراز شد و گفت: مردم تاکنون با باورهای اعتقادی دیرین خود زندگی کرده‌اند، اما برنامه‌ریزی کردن مناسب برای نسل جدید برای اعتقادی کردن این باورها ضروری است./ج1

برچسب ها: شیراز ، سلیقه ، خدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.