سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

سرمایه‌گذار کافی برای ظرفیت‌های ارومیه وجود ندارد

فرماندار ارومیه گفت: با توجه به استعدادهای منطقه حضور سرمایه‌گذار برای توسعه ارومیه کافی نیست.

جواد شریف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبر نگاران ارومیه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در ارومیه و انتخاب این شهر به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی، اظهار داشت: جایگاه بسیار ویژه‌ای برای امنیت سرمایه‌گذاری در جای جای این استان به ویژه شهرستان ارومیه تعریف کرده‌ایم.

دبیر اجرایی همایش "ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی" با تاکید بر توسعه هرچه بیشتر ارومیه، تصریح کرد: در سند توسعه، مبنا بر توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی است.

شریف‌نژاد با اشاره به همکاری هرچه بیشتر با سرمایه‌گذاران، افزود: تسهیلات بانکی و امکانات زیرساختی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد به طوری که هم‌اکنون ساخت تله کابین از سوی بخش خصوصی نیز شروع شده است.

دبیر اجرایی همایش "ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی" ادامه داد: ارومیه از نادرترین مادرشهرهاست که رودی به طول 17 کیلومتر از وسط آن می‌گذرد و در حاشیه آن می‌توانیم چشم‌انداز ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری حاشیه رودخانه ایجاد کنیم.

شریف‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته مقرر شد احیا و مرمت دروازه‌های قدیم شهر ارومیه انجام گیرد، گفت: تعیین محدوده شهر قدیم ارومیه، ارک ارومیه و مکان‌یابی دروازه‌های ارومیه از موضوعاتی است که با انتخاب ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی مد نظر قرار گرفته است./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.