سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای زنده مجموعه نمايشی «قصه‌های قرآنی»

همزمان با برگزاری بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، نمايش قصه‌های قرآنی ويژه كودكان و نوجوانان در غرفه راديو قرآن به صورت زنده اجرا می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، ويژه برنامه شهر قرآن عنوان برنامه‌اي است كه هر شب در غرفه راديو قرآن در مصلای بزرگ امام خمينی(ره) محل برگزاری بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم برگزار می شود.
اين برنامه چندين سال است كه در ماه رمضان به صورت زنده از اين شبكه راديويی پخش می‌شود كه دارای آيتم‌های متنوعی است؛ امسال هم همچون سال‌های گذشته از زمان برگزاری نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم از اين شبكه به صورت زنده پخش می‌شود اما آيتم متنوع و جديد برنامه شهر قرآن امسال با عنوان «قصه‌های قرآنی» باعث استقبال چشمگير مخاطبان و جذب خيل عظيمی از جمعيت در مقابل اين غرفه شده است.
تا پيش از اين نيز نمايش‌های قرآنی از شبكه‌های مختلف راديويی پخش و اجرا می‌شد اما ويژگی بارز اين قصه و استفاده از هنرمندان برجسته در اين زمينه باعث جذب حداكثر مخاطبان شده است.
هر شب كودكان و نوجوانان به همراه خانواده‌های خود با حضور در نمايشگاه در بخش مسابقه اين بخش نيز شركت می كنند و به تعداد زيادی از شركت‌كنندگان در مسابقه كه با طرح سوال از نمايش اجرا شده برگزار می‌شود، هدايای نفيسی اهدا می‌شود.
مسعود رضا خالقی سردبير و تهيه‌كننده برنامه "شهرقرآن" است؛ مهدی اكبری نيز يكی از چهره‌های محبوب كودكان در نقاشی و قصه‌گويی است كه در اين برنامه راوی قصه‌های قرآنی است.
اجرای اين قصه‌های قرآنی كودكان را با واژگان، اصطلاحات، نام‌ها، ضرب‌المثل ها و ... آشنا می‌كند.
يادآور می‌شود، برنامه "شهرقرآن" كاری از گروه قرآن، اطلاع‌رسانی و امور مجازی راديو قرآن است كه در طول زمان برپايی بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم از ساعت 21 به صورت زنده از راديو قرآن روی موج اف ام رديف 100مگاهرتز پخش می‌شود ./م
برچسب ها: مجموعه ، رادیو ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.