سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

کنگره بین‌المللی اعتیاد فرصتی برای همگرایی در مبارزه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: کنگره بین‌المللی اعتیاد یک فرصت مناسب برای ایجاد همگرایی در جهان جهت مبارزه بنیادین با این معضل است.

کوروش ساکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبر نگاران ارومیه اظهار داشت: این کنگره بین‌المللی فرصت مناسبی برای ایجاد همگرایی و همکاری در این حوزه است تا جوانان مقابل مواد مخدر واکسینه شوند.

وی به شکل‌گیری روابط بین‌الملل در این ارتباط اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری کنگره مذکور جلسه‌ای با سفیر کشور ژاپن در ایران طی آذر ماه 1390 جهت جلب مشارکت‌های بین‌المللی در حیطه علمی، فرهنگی و همکاری با مراکز علمی این کشور برای ارائه مقاله برگزار شد.

ساکی ادامه داد: برگزاری جلسه‌ای مشترک با مرکز سلامت دانشگاه کانتربری نیوزیلند و همچنین همکاری علمی و فرهنگی با دعوت و اعلام حضور چند نفر از اساتید روانپزشک این دانشگاه از جمله سایر اقدامات صورت گرفته قلمداد می‌شود.

ساکی یادآوری کرد: همکاری و هماهنگی با هیئت بین‌المللی مواد مخدر سازمان ملل متحد، ریاست این هیئت پروفسور قدس در راستای هر چه پربارتر و عملیاتی‌کردن خروجی کنگره و اعلام حضور رسمی وی در این طرح فراملی از جمله سایر اقدامات صورت گرفته قلمداد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: همکاری و مشارکت فعال علمی با دانشگاه سنت جورج لندن و مرکز بین‌المللی سیاست‌گذاری مقابله با مواد مخدر و مشارکت فعال علمی با دانشگاه کارولینای شمالی ایالات متحده نیز یکی از اقدامات انجام گرفته محسوب می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.