سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف قهرمان شناي كرال سينه 100 متر ؛

قوانين را شكسته تا پيروز شوم

نماينده ي قهرمان شناي آفريقاي جنوبي گفت: در هنگام شناي خود زير آب از چند ضربه ي دلفيني استفاده كرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري اس ام اچ، شناگر آفريقاي جنوبي مدال طلا را در رشته ي كرال سينه 100 متر مردان در حالي از آن خود كرده است كه تصاوير ويدئويي از زير آب شروع وي را به همراه چندين ضربه ي دلفيني نشان مي دهند .

او توانست در اين رقابت علاوه بر قهرماني المپيك ، ركورد جهاني را نيز جابجا كند.

ركورد قبلي در اين رشته در اختيار شناگر استراليايي بوده كه او با ديدن اين صحنه اعتراض كرده است، وان در بورگ قهرمان استراليايي در اين ارتباط گفت: اعتراض استراليا به نظر من بسيار خنده دار است چون اگر در عكس زير آب دقت كنيد بونتون ريكارد استراليائي در خط كناري من نيز درست در حال انجام همين عمل است من اعتراف مي كنم كه قوانين را شكستم اما گر نمي شكستم قطعا از99 درصدي كه اين كار را مي كنند عقب مي افتادم .
همه زير آب با ضربه هاي دلفيني شروع مي كنند و اين امري واضح است طبق قوانين فيفا، كرال سينه تنها يكبار مجاز است اما از آنجا كه فيفا از دوربين هاي زير آب استفاده نمي كند اين قوانين هيچ وقت سخت گيرانه پي گيري نمي شود.

فان دربورگ در پاسخ به پرسش خبرنگاران كه آيا تصاوير را ديده است ياخير ، به سرعت خطاي خود را تاييد كرده اما همزمان نيز تايكد كرد كه در اين راه اصلا تنها نيست./ق

برچسب ها: قوانین ، شنای ، دلفینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.