سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکنان بانک شهر سفره افطار خود را تقدیم کودکان کمیته امداد کردند

بانک شهر در راستای سنت حسنه برپایی سفره افطار در ماه مبارک رمضان، میزبانی جمعی از کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) عهده‌دار شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط‌ عمومی بانک شهر، این بانک در اقدامی خیرخواهانه و با عنایت به برکات این ماه و در راستای تکریم و ترویج فرهنگ برپایی سفره‌های آسمانی، هزینه برگزاری افطار کارکنان خود را صرف اطعام جمع کثیری از کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد نمودند تا در هنگامی که فضای شهر از شمیم یاد خدا آکنده است مراتب همراهی خود با خیل خیرین را اعلام نمایند.

در این مراسم که با حضور هادیان‌ همدانی قائم ‌مقام مدیرعامل، بیرانوند عضو هیات‌مدیره،
ارجمندی معاون مالی و سرمایه‌گذاری و مرادی‌نیا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌ عمومی بانک و در فضایی سرشار از مودت و معنویت برگزار شد، ضمن فراهم شدن امکان بازدید رایگان این کودکان از مجموعه برج میلاد، به هر یک از این عزیزان دفترچه حساب قرض‌الحسنه بانک شهر نیز اهدا شد.

هادیان‌همدانی در این برنامه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم و خیرمقدم به خانواده‌های محترم کمیته امداد امام خمینی (قدس سره)، ادامه داد بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی شبکه بانکی کشور دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی می‌باشد، چرا که رسالت این بانک، رسالتی اجتماعی بوده و سهامداران آن نهادهای عمومی‌ هستند که ارایه خدمات شهری و سرویس‌دهی به شهروندان عزیز را بر منافع خود مقدم می‌دانند.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک افزود در همین راستا بر این باوریم که برای شناخت شایسته‌تر خداوند باید در مسیر دوست داشتن بندگان خدا گام برداریم و عزت و احترام قائل شدن برای بندگان او به هر نحو ممکن، به طور یقین موجبات نزدیکتر شدن به ذات خداوندی را برای ما فراهم می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت این موارد از جمله اهداف تشکیل بانک شهر می‌باشد چرا که بیش از انتفاع به دنبال کسب جایگاه خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستیم. در این مراسم نیز سعادتی فراهم شد تا در کنار عزیزان شبکه تهران و تلاشگران کمیته امداد بتوانیم مجلس شادمانه‌ای را در شب‌های خوب میهمانی خدا فراهم و دل خانواده‌های محترم این کمیته را به دست آوریم.

هادیان همدانی در میان تشویق‌های حاضرین ابراز امیدواری کرد چنین شب‌هایی در سراسر زندگی آنان تداوم داشته و بانک شهر همواره شاهد این شادی و خرسند از ارایه خدمت به شهروندان گرامی باشد./عب
برچسب ها: بانک ، شهر ، افطار ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.