سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبريز/

ايران جزو سه تيم برتر پارالمپيك خواهد بود

سرمربی تیم‌ملی فوتبال پنج نفره نابینایان پیش‌بینی كرد، ايران در پارالمپیک لندن جزو سه تیم برتر خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سجاد حسین پور اظهار داشت : در چهار، پنج ماهی که در اردو هستیم بسیار خوب کار کرده‌ایم و اکنون به اوج آمادگی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به آغاز اردوهای تيم‌ملي از یكم فروردین‌، افزود: سه اردوی متوالی را در رشت گذراندیم. اردوی چهارم و پنجم‌مان نیز به ترتیب در محلات و تهران برپا شد.

ملی‌پوش خوزستانی فوتبال پنج نفره نابینایان ادامه‌داد: اردوی اخیرمان نيز از 21 تیر به مدت 9 روز در ترکیه برگزار شد که یک اردوی مشترک با تیم پارالمپیکی ترکیه بود. ما در این اردو دو بازی تدارکاتی با این تیم انجام دادیم. آخرین اردوی‌مان که متصل به اعزام است، از 21 مرداد آغاز خواهد شد.

وی در ادامه درباره حریفان ايران در پارالمپيك خاطرنشان‌کرد: در گروه A این مسابقات با اسپانیا، نایب‌قهرمان جهان، انگلیس میزبان رقابت‌ها و آرژانتین که بسیار قدرتمند است، هم‌گروه شده‌ایم.

سجاد حسین پور افزود : در این گروه ما کار سختی داریم. البته تیم ما فاصله‌ای با این سه تیم ندارد. ما شناخت نسبی به رقبای‌مان داریم ولی آن‌ها به دلیل این‌که ما برای اولین بار است که در پارالمپیک شرکت می‌کنیم شناختی نسبت به ما ندارند.

وی افزود : در گروه B این مسابقات تیم‌های ترکیه، فرانسه، چین و برزیل قرار دارند. گروه ما نسبت به این گروه سخت‌تر است و ما کار سختی را پیش‌رو خواهیم داشت./س

 

برچسب ها: ایران ، پارالمیک ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.