سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير ارشاد از پاسخگويي در خصوص پروژه "لاله" طفره رفت

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از پاسخگويي درباره چرايي موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با ساخت پروژه سينمايي "لاله" به كارگرداني اسدالله نيك‌نژاد طفره رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سيد محمد حسيني كه به عنوان سخنران اصلي همايش "ائمه جماعات و فرماندهان بسيج" دعوت شده بود در حاشيه اين مراسم و در مواجهه با سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره علت موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با ساخت پروژه سينمايي "لاله" توسط اسدلله نيك‌نژاد كه سابقه مناسبي در كارنامه حرفه‌اي خود ندارد، اظهار داشت: در اين مورد مصاحبه نمي‌كنم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه و در پاسخ به اين سؤال كه تصميم براي ساخت پروژه لاله با واكنش‌هاي منفي بسياري از سوي علما، حوزه‌هاي علميه و دلسوزان فرهنگي جامعه مواجه شده است، صرفا به اين پاسخ اكتفا كرد كه: با عجله نمي‌شود در اين مورد صحبت كرد؛ اين موضوعي است كه بايد در وقت مناسب صحبت شود.

شايان ذكر است در پي انتشار اخباري مبني بر تصميم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي ساخت پروژه سينمايي لاله به كارگرداني اسدالله نيك‌نژاد كه در كارنامه حرفه‌اي وي ساخت فيلم‌هاي مستهجن و غيراخلاقي وجود دارد، موجي از مخالفت‌ها با اين تصميم از سوي بسياري از علما، حوزه‌هاي علميه و كارشناسان و دلسوزان فرهنگي جامعه به وجود آمده است.
انتهاي پيام/  
برچسب ها: لاله ، حسینی ، تفره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.