سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سياسيون سرخورده جايگاهي ميان تشکل‌هاي دانشجويي ندارند

مدير تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد گفت: دعوت از سياسيون سرخورده در شأن يک تشکل دانشجويي نيست و بايد چنين افرادي از ديگر تشکل‌ها باز شناخته شوند تا خطاي آنان به ديگر تشکل‌ها لطمه وارد نسازد.

مجتبي اکبري مدير کل تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور حزب مشارکت در دانشگاه تهران و تلاش براي مطرح کردن حزب سوخته مشارکت گفت: قطعا تشکل‌هاي دانشجويي هر کجا فعالان حزب مشارکت را مشاهده کنند، با آن برخورد خواهند کرد.

وي با بيان اينکه تشکل‌هاي دانشجويي به بلوغ سياسي رسيده‌اند و دشمن انقلاب و ولايت را به خوبي شناسايي مي کنند، تصريح کرد: دعوت از سياسيون سرخورده در شأن يک تشکل دانشجويي نيست و بايد چنين افرادي از ديگر تشکل‌ها باز شناخته شوند تا خطاي آنان به ديگر تشکل‌ها لطمه وارد نسازد.

اکبري با اشاره به تبليغات زودهنگام انتخاباتي که توسط برخي افراد در دانشگاه‌ها صورت مي‌گيرد، گفت: با توجه به فضاي سياسي حاکم بر کشور، نبايد به اين سرعت وارد فضاي انتخابات شد، چرا که که اين کار دانشجويان را در شناسايي فرد اصلح دچار مشکل خواهد کرد.

وي در رابطه با زمان فعاليت‌هاي تشکل هاي دانشجويي در انتخابات تصريح کرد: معيار و شاخص شناسايي يک کانديداي اصلح از سوي جنبش دانشجويي فرمايشات مقام معظم رهبري است و هر زمان که ايشان به بحث انتخابات وارد شدند، تشکل هاي دانشجويي نيز فعاليت خود را براي شناساندن کانديداي اصلح به مردم آغاز مي کنند.

مدير تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد در پايان با تاکيد بر اينکه تنها مقام معظم رهبري دغدغه دانشجويان و تشکل‌هاي دانشجويي را دغدغه خود مي‌دانند، خاطرنشان کرد: اين سوال را از سران قوا داريم که چرا تا کنون جلسه‌اي با دانشجويان نداشتند و بهتر است سران قوا نيز در تعامل با دانشجويان برآيند.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: تشکل ، دانشجویی ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.