سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدي مطرح کرد

تعلق نگرفتن ارز دانشجويي به دانشجويان محصل در دانشگاه‌هاي درجه دو خارج از کشور

رئيس کميسيون آموزش مجلس گفت: ارز دانشجويي به آن دسته از دانشجوياني که براي گذراندن دوره‌هاي تخصصي به دانشگاه‌هايي که مورد تاييد وزارت علوم و بهداشت نيستند مراجعه مي‌کنند تعلق نمي‌گيرد.

زاهدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه وزارت علوم تا سطح کارشناسي ارشد هيچ مشکلي براي پذيرش دانشجويان خارج از کشور ندارد، اظهار داشت: وزارت علوم هميشه اين آمادگي را داشته که اگر دانشجويان خارج از کشور قصد بازگشت و ادامه تحصيل در دانشگاه‌هاي داخل را داشته باشند آنها را پذيرش کند.

وي در مورد پذيرش دانشجويان خارج از کشور در مقطع دکترا افزود: در اين مقطع بحث استاد راهنما مطرح است که مشکلاتي را به وجود آورده و تا جايي که ظرفيت اقتضا کند يقينا براي پذيرش در اين مقطع هم اقدام خواهيم کرد.

رئيس کميسيون آموزش مجلس در پايان با اشاره به درخواست ارز دانشجويي در دوره‌هاي تخصصي پزشکي خاطر نشان کرد: مشاهده شده دانشجويان براي آموزش دوره‌هاي تخصصي به دانشگاه‌هايي مراجعه کرده‌اند که مورد تاييد وزارت علوم و بهداشت نبوده و اين دو وزارتخانه با راهکارهايي که اتخاذ کردند به چنين دانشجوياني که در دانشگاه‌هاي درجه دوم و سوم خارجي به تحصيل مشغول بوده ارز پرداخت نمي‌کند.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: دانشجویان ، علوم ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.