سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه يك ميليون و 70 هزار اظهار نامه مالياتي

موديان مالياتي تاكنون يك ميليون و 750 هزار اظهارنامه مالياتي به ادارات مالياتي سراسر كشور ارائه كرده‌اند.

علي عسگري رئيس سازمان امور مالياتي كشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: در صورت دريافت ساير اظهارنامه‌هاي مالياتي كه به روش دستي از طريق ادارات پست ارسال شده است به طور حتم اين رقم به بالاي يك ميليون 750 هزار اظهارنامه مالياتي خواهد رسيد.

وي تصريح كرد:‌امسال ميزان استقبال موديان مالياتي از روش ارائه الكترونيكي اظهارنامه‌هاي مالياتي نسبت به سال گذشته از رشد چشمگيري برخوردار بوده است.

اجراي درست اخذ ماليات از واحدهاي خالي از سكنه

رئيس سازمان امور مالياتي در پاسخ به اين پرسش كه اخذ ماليات از واحدهاي خالي از سكنه چه تاثيري بر روي كاهش قيمت مسكن دارد گفت: هنوز هيچ دستورالعملي دراين مورد به سازمان امور مالياتي ابلاغ نشده است اما سازمان آماده اجراي اخذ ماليات از واحدهاي خالي از سكنه به شرط ابلاغ دستورالعمل آن است.

وي ادامه داد: به طور حتم اخذ ماليات از واحدهاي خالي از سكنه باعث شكسته شدن قيمت مسكن و اجاره ‌بها در كشور مي‌شود.

عسگري در خصوص پرداخت ماليات توسط بنيادها گفت:‌ براساس مقررات ابلاغ شده به بنيادها در خصوص اخذ ماليات از آنها تمام بنيادها حتي بنيادهايي كه تحت پوشش نهادهاي حاكميتي كشور هستند تاكنون ماليات خود را سر موعد مقرر پرداخت كرده‌اند و هيچ مشكلي در مورد پرداخت ماليات آنها وجود ندارد. اين خبر كه گفته مي شود برخي از بنيادهاي وابسته به نهادهاي حاكميتي ماليات خود را پرداخت نكرده‌اند به هيچ عنوان صحت ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.