سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معابر عمومی منطقه 19 در ماه مبارک رمضان بهسازی شد

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 19 از بهسازی معابر عمومی منطقه 19 همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در طرحی ویژه خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، مهندس رضا زلفی معاون حمل و نقل وترافیک منطقه با بیان این خبر گفت: طی بررسی ها وکارشناسی های انجام شده در محدوده منطقه و شناسایی نواقص موجود در خصوص المانهای ترافیکی ، این المانها در معابر مورد نیاز با هدف سهولت تردد برای خودرو ها و شهروندان نصب شد.
وي اضافه كرد: در این راستا پل غیر همسطح بزرگراه شقایق، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید کاظمی که نیاز به نصب تابلوی هدایت مسیر داشت مجهز و تابلوی هدایت مسیری نیز روی پل غیر همسطح روبروی ورزشگاه شهید قیانوری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید تندگویان نصب شد تا خودروهای عبوری راحت تر بتوانند این مسیرها را شناسایی کنند.
وی افزود: همچنین 2 عدد دکل برای تابلوی هدایت مسیر (صلیبی) در بزرگراه شهید کاظمی جنوب به شمال وشمال به جنوب و یک عدد تابلوی هدایت مسیر (صلیبی) در آزادگان  غرب به شرق قبل از پل شهید کاظمی جناقی به خلیج فارس نصب شد.
زلفی اجرای خط کشی محوری در خیابانهای منطقه را از دیگر اقدامات انجام شده در این ماه اعلام کرد و اظهار داشت: این فعالیت در خیابانهای بهمنیار، شکوفه، شقایق، آموزگار و رسالت اجرا شد ضمن اینکه 350 عدد بلوک عابر پیاده نیز در خیابان شکوفه خط کشی شد.
وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای تامین روشنایی پل عابر پیاده با استفاده از سیستم سولار اشاره کرد و گفت: روشنایی پل عابر پیاده بزرگراه شهید کاظمی، روبروی راهور 19 و بزرگراه شقایق روبروی پارک 22 بهمن به همین روش تأمین شد.
همچنین سرپناههای ایستگاه اتوبوس شکسته شده در خیابان شکوفه مقابل بازار احسانی، میدان ثارالله وخیابان شهید زلفی مقابل مدرسه اسد آبادی نیاز به نصب مجدد داشتند که این اقدام نیز همزمان با ماه مبارک رمضان انجام شد.
 معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 19 در پایان خاطرنشان کرد: احداث 14 دستگاه پل عابر پیاده در دستور کار این معاونت قرار دارد که برای رفاه حال شهروندان منطقه تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد ./ف
برچسب ها: معابر ، عمومی ، بهسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.