سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی خط ویژه تاکسی از ونک تا کردستان

نخستین خط ویژه تاکسیرانی از خیابان ونک تا انتهای بزرگراه کردستان از سوی شهرداری منطقه 3 راه اندازی می شود.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،مهدی طیبانی معاون حمل و نقل و ترافیک  این منطقه گفت: برای اولین بار خط ویژه تاکسیرانی از خیابان ونک تا انتهای بزرگراه کردستان امتداد می یابد تا سرعت گردش تاکسی ها افزایش یابد .
طیبانی با اشاره به اینکه این طرح پس از اصلاح هندسی تقاطع ونک – کردستان اجرا می شود ادامه داد:از سوی دیگر  با توجه به افزایش تعداد مسافرها در تقاطع بلوار میرداماد – ولی عصر دوربرگردان اصلاحی انجام شده است تا تاکسی ها به طور مستقیم به داخل ایستگاه وارد شوند و بدین وسیله فعالیت مسافربر های شخصی نیز در این خطوط کاهش یابد.
وی همچنین در خصوص چگونگی تعیین قیمت تاکسی ها تصریح کرد: پارامترهای تعیین قیمت مسافر بر اساس کیلومتر شمار ، مسیر درخواستی مسافر و ساعت اوج ترافیک تعیین می شود.
طیبانی  در ادامه اظهار داشت : شهروندان برای پیگیری، شکایت و ساماندهی موضوعات شهری می توانند به کانکس مستقر در پایانه تاکسیرانی مراجعه کرده و مطالب خود را به سمع و نظر ناظران و بازرسان برسانند.
معاون شهردار منطقه 3 در ادامه با اشاره به تسهیلات ایجاد شده در پایانه تاکسیرانی ونک گفت: به منظور رفاه حال رانندگان و شهروندان و انجام فرایض دینی آنان نمازخانه ای با تمام تجهیزات در این محل نصب شده است .
وی نصب آبسرد کن ، سرپناه ، ترمیم سیستم روشنایی ، سرپناه ، احداث خط ویژه تاکسی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پایانه عنوان کرد.بر اساس آمار سال 90 تاکسیرانی منطقه 3 در حال حاضر دارای 34 خط با 5 هزار و 737 دستگاه تاکسی در حال فعالیت است ./ف
برچسب ها: تاکسی ، ونک ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.