سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگو با احمد معظمي كارگردان "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد"

"شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" نخبگان بسياري را به سينما و تلويزيون معرفي كرد.

احمد معظمي يكي از كارگردانان "شايد براي شما اتفاق بيفتد" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فضاي فيلم‌نامه اين مجموعه نسبت به ديگر سريال‌هاي تلويزيوني به روز‌تر و بسيار نزديك به زندگي مردم بود.

وي افزود: تمامي اتفاقات به تصوير كشيده در تك تك زندگي‌ها به خوبي لمس مي‌شود و اين امر، انگيزه‌اي براي ادامه ساخت‌‌ "شايد براي شما اتفاق بيفتد" شد.

معظمي با اشاره به ساخت 98 قسمت از ابتداي اين مجموعه توسط خود،‌ اظهار داشت: 98 قسمت را خودم ساختم و با توجه به وجود لوكيشن‌هاي متفاوت و حضور عوامل جديد و فعال و نيز بازيگران حرفه‌آي و تازه‌كار، ساخت و پرداخت به اين مجموعه افتخار بزرگي برايم بوده و همچنان خواهد بود.

وي با اشاره به تجربيات و اتفاقات به وجود آمده در ساخت اين مجموعه افزود: كار در چنين پروژه عظيمي، براي هر كدام از عوامل و بازيگران تجربيات بزرگي را به ارمغان آورد و احساس مي‌كنم با ساخت اين مجموعه 100 فيلم سينمايي را به روي پرده برده‌ام.

*بازيگران بزرگي را معرفي كرديم

معظمي با اشاره به حضور بسياري از بازيگران گفت: اين مجموعه بازيگران بسيار زيادي را به عرصه سينما و تلويزيون معرفي كرد و چهره‌هاي زيادي با حضور در اين پروژه به مردم معرفي شدند.

وي با اشاره به فضا و ايده‌هاي گوناگون در ساخت اين مجموعه اظهار داشت: تمامي قصه‌ها و سكانس‌ها سرشار از ايده و نظرهاي متفاوت بود كه من از همه همكارانم، تشكر مي‌كنم.

* شيوه‌هاي كار در ماه مبارك رمضان تغيير كرد

اين كارگردان با اشاره به مجموعه "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" ويژه ماه رمضان افزود: 30 قسمت با تكنيك‌هاي وشيوه‌هاي خاص براي ماه رمضان ساخته شده كه تاكنون حدود 11 قسمت آن به پخش رسيده است.

وي اظهار داشت:‌در تمامي سكانس‌ها سعي كردم كه به تكرار نيفتم و همه آيتم‌ها با بيان حقيقتي با مخاطب خود همراه شود.

اين كارگردان ادامه داد: معتقدم تيم سازنده اين مجموعه اكنون جزء نخبگان عرصه تصوير هستند و ايجاد چنين فضايي توانست كارگردانان ديگر را در انتخاب عوامل خوب راهنمايي كند.

معظمي ابراز داشت: از زمان شروع ساخت اين پروژه بسياري از دست اندركاران سينما و تلويزيون براي انتخاب عوامل حرفه‌آي به ما مراجعه كرده‌اند.

* 2 سال و نيم از فعاليت ما مي‌گذرد

وي با اشاره به مدت زمان شروع فيلمبرداري "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" گفت: 2 سال و نيم از توليد اين مجموعه مي‌گذرد و خوشبختانه همه رضايت خوبي از ما داشتند و به احتمال زياد، ساخت اين مجموعه بعد از ماه مبارك رمضان هم ادامه پيدا مي‌كند.

گفتني است، احمد معظمي و محمود معظمي كارگردانان، معسود كرمي و ندا نوبخت نويسندگان، عليرضا داودي و جواد صفا، بابك بذرافشان، احمد گودرزي و فريبرز سيكارودي، احمد گودرزي و بهزاد علي آباديان فيلمبرداري و امير محمد زند، مينا وحيد و رضامولايي، محسن افشاني و پويا اميني، حديث فولادوند بخشي از بازيگران اين مجموعه هستند./ي2
برچسب ها: کارگردان ، سریال ، معظمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.