سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رئیس مجلس پاکستان ؛

اتخاذ سیاست‌هایی برای حل مسائل منطقه با حضور احمدی‌نژاد و لاریجانی

رئیس مجلس سنای پاکستان از اتخاذ سیاست‌هایی برای حل مسائل منطقه با حضور احمدی نژاد و لاریجانی خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سید نیر حسین بخاری در بدو ورود به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد با بیان این مطلب افزود: یکی از اهداف سفر بنده به ایران توسعه و گسترش روابط میان دو کشور و به ویژه مبادلات هیئت‌های پارلمانی است.

وی افزود: همچنین علاقمند گسترش هر چه بیشتر ارتباط خود با مردم کشور ایران هستیم.

رئیس مجلس سنای جمهوری اسلامی پاکستان خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها از دیگر اهداف سفر به ایران تبادل نظر در مورد مسائل منطقه‌ای و اتخاذ سیاست‌هایی که به حال مسائل منطقه مربوط می‌شود است.

وی تصریح کرد: البته از دیگر اهداف بنده به سفر به مشهد زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس بود چرا که برای بنده توفیقی بزرگ و امری مهم و روحانی است.

بخاری در ادامه در ارتباط با دیدارهایی که قرار است در ایران با مقامات عالیرتبه کشور داشته باشد عنوان کرد: قرار است در مشهد مقدس فردا دیداری را با دکتر صلاحی استاندار خراسان رضوی در مورد موارد مورد علاقه و گسترش روابط تجاری و برخی مسائل دیگر داشته باشم. همچنین در تهران نیز با رئیس جمهور کشور آقای احمدی‌نژاد و آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در زمینه روابط تجاری،سیاسی، اقتصادی و منطقه‌ای دیدارهایی خواهم داشت.


برچسب ها: رئیس ، مجلس ، سنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.