سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلپس بیستمین مدال المپیک را نیز به دست آورد

طلای شنای 200 متر به فلپس رسید/فلپس در یک قدمی بیست و یکمین مدال!

فلپس که بامداد امروز 13 مرداد با کسب مدال طلای ماده 200 متر مختلط، به بیستمین مدال خود در المپیک دست پیدا کرد، اکنون در فینال ماده 100 متر پروانه در انتظار کسب بیست و یکمین مدال المپیک خود است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات شنای سی امین دوره بازیهای المپیک بامداد امروز جمعه به وقت تهران در سالن "آکواتیکس" مجموعه المپیک پارک در ماده 200 متر مختلط برگزار شد که طی آن مایکل فلپس با زمان یک دقیقه و 54 ثانیه و 27 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد تا بیستمین مدال طلایش در المپیک را کسب کند و جاودانه شود.
 
بر اساس این گزارش، مایکل فلپس قبل از این نوزدهمین مدال خود در المپیک را در همین بازیهای المپیک لندن کسب کرده بود. با مدال طلای ماده 200 متر مختلط، تعداد مدال های طلای او به 16 رسید و در مجموع 20 مدال کسب کرده است. در این ماده شناگرانی از آمریکا و مجارستان دوم و سوم شدند.
 
این گزارش حاکیست، در ماده 100 متر پروانه ، مایکل فلپس در مرحله نیمه نهایی این ماده با ثبت زمان 50 ثانیه و 86 صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به مرحله نهایی راه یافت تا در آستانه کسب هفدهمین مدال طلا و بیست و یکمین مدال تاریخ المپیک خود قرار بگیرد.
 
گفتنی است، فینال این رقابتها جمعه شب برگزار خواهد شد./آق
 
 
برچسب ها: المپیک ، شنا ، فلپس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.