سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل سپاه پاسداران:

"تهدید نرم سیاسی" امروز بالاترین و جدی‌ترین تهدید انقلاب اسلامی است

سردار سرلشکر جعفری گفت: امروز بالاترین و جدی‌ترین تهدید انقلاب اسلامی، "تهدید نرم سیاسی" است و بسیجیان هستند که باید با حضور فعال خود در حلقه‌های صالحین برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان که در اوج خود قرار دارد‌، آماده شوند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش بزرگ میقات صالحین که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: دشمنان داخلی و خارجی در جنگ نرم با ابعاد فنی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به دنبال غلبه بر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: در مقابل اینگونه توطئه دشمنان، حلقه‌های صالحین باید آمادگی خود را به فرم ایده‌آل برسانند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جوانان بسیجی برای ایفای نقش انقلاب اسلامی باید در حلقه‌های صالحین، خود را مجهز و توانمند کنند، تصریح کرد: شرایط امروز انقلاب اسلامی حساس است؛ چرا که اهداف انقلاب به سرعت در جهان در حال گسترش است و کانون آن در تهرانی است که به بسیج مومن و آگاه به مسائل حساس روز نياز دارد.

سردار سرلشگر جعفری شرایط کنونی کشور را متفاوت‌تر از شرایط دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز در برهه حساس خود است و بسیجیان نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند.

وی متذكر شد: امروز بالاترین و جدی‌ترین تهدید انقلاب اسلامی، "تهدید نرم سیاسی" است و بسیجیان هستند که باید با حضور فعال خود در حلقه‌های صالحین برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان که در اوج خود قرار دارد ، آماده شوند.

فرمانده کل سپاه ضمن اشاره به آمادگی خوب بسیجیان در برابر تهدیدات نظامی و امنیتی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در جنگ نرم و فرهنگی حضور مستمر و همیشگی داریم و امیدواریم بسیجی باشید که در شان دهه چهارم انقلاب اسلامی باشید.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تهدید نرم ، دشمن ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
واقعن؟؟؟