سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه در هفته ای که گذشت

از رواج حلقه‌های انحرافی تا حضور سران حزب مشارکت در دانشگاه

رواج حلقه های انحرافی در دانشگاه ها، حضور حزب مشارکت در دانشگاه تهران، اعتراض به محکومیت میانمار توسط تشکل ها، انصراف اعضای هیأت علمی از کنفرانس ترکیه مهم ترین خبرهای این هفته دانشگاه بود.


مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟
پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري در آستانه ديدار با دانشجويان طي فراخواني از دانشجويان مهم ترين مطالبه رهبري را خواستار شده است.
 

اقدام هوشمندانه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور در کنفرانس ترکیه را ارج می‌نهیم
انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با انتشار بیانیه‌ای اقدام هوشمندانه و روحیه انقلابی اعضای هیأت علمی دانشگاه های کشورمان در انصراف از شرکت در کنفرانس ایران شناسی ترکیه را شایسته و قابل تقدیر دانست.
 
تلاش براي اعزام تيم پزشكي بسيج دانشگاه علوم پزشكي به سوريه
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: بسيج دانشگاه علوم پزشكي قصد اعزام يك تيم پزشكي براي خدمات امدادي، بهداشتي و درماني به سوريه را دارد.
 
حضور بيش از 2500 دانشجو در کمپين حمايت از مردم مظلوم ميانمار
بيش از 2500 دانشجو با حضور در کمپين حمايت از مردم مسلمان ميانمار که به همت جامعه اسلامي دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب راه اندازي شده حمايت خود را از اهداف اين کمپين اعلام کردند.
 

خودداری انجمن‌های مستقل از شرکت در افطار احمدی‌نژاد
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای با انتقاد از نحوه دعوت تشکل‌های دانشجویی به ضیافت افطاری رئیس جمهور، اعلام کرد که نماینده‌ای از این اتحادیه در ضیافت افطار یاد شده شرکت نمی‌کند.
 
 
 
تقدیر دانشجویان از جدیت قوه قضائیه در برخورد با عاملان فساد بزرگ
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم طی نامه‌ای خطاب به آملی لاریجانی از جدیت قوه قضائیه در برخورد با عاملان فساد بزرگ تقدیر کرد.
 

انتقاد دانشجویان از عزل و نصب‌های دانشگاه ملایر
تشکل‌های دانشگاه ملایر در بیانیه‌ای اعتراض خود را به انتصاب‌های تازه دانشگاه ملایر اعلام کردند.
 

راه‌اندازي مركز مطالعات راهبردي و تئوريك دانشگاهيان با هدف حمايت از مسلمانان ميانمار
مدير كل اداره تشكل‌هاي سياسي اسلامي دانشگاه آزاد گفت: مركز مطالعات راهبردي و تئوريك دانشگاهيان باهدف فعاليت‌هاي تشكل‌هاي اسلامي، سياسي راه اندازي شده است.
 
 

گردهمایی استادان بسیجی تهران بزرگ با حضور مسئولان لشکري و کشوري
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال از گردهمایی عظیم استادان بسیجی تهران بزرگ با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، همزمان با لیالی قدر خبر داد.
 

بررسي نقش جنبش‌دانشجويي در دهه چهارم انقلاب با حضور واعظ‌زاده
چهارشنبه(11مردادماه)، صادق واعظ‌زاده در نشست شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت و اعضاي انجمن‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي تهران به بررسي نقش جنبش‌دانشجويي در دهه چهارم انقلاب پرداخت.
 
 
انصراف اعضای هیئت‌ علمی دعوت‌ شده به کنفرانس ایران‌شناسی در تركيه

در پی افشای ماهیت صهیونیستی کنفرانس دوسالانه ایران‌شناسی که در روزهای آینده در ترکیه برگزار می‌شود، اعضای هیئت علمی دعوت‌ شده به این کنفرانس، ضمن اعلام انزجار از سوء استفاده صهیونیست‌ها از برگزاری این کنفرانس علمی با اعلام انصراف، از حضور در این کنفرانس صهیونیستی خودداری کردند.
 
احمدي‌نژاد ميزبان تشکل‌هاي دانشجويي شد
پنجشنبه ، رئيس جمهور در يک ضيافت افطار ميزبان نمايندگان تشکل‌هاي دانشجويي شد.
 
سازمان‌های بین‌المللی شریک جرم بودایی‌ها هستند
ستاد دانشجویی حمایت از مسلمانان میانمار در اعتراض به جنایات بودایی‌ها در میانمار و سکوت مجامع بین‌المللی و مدعی حقوق بشر، بیانیه‌ای صادر کرد.
 

صدور مجوز افطاري انجمن‌اسلامي توسط نماينده "کامران دانشجو"
دبير هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشگاه تهران از برگزاري مراسم افطاري با عوامل فتنه و اعضاي حزب غيرقانوني و منحله مشاركت به ميزباني دفتر انجمن اسلامي اين دانشگاه گفت: مسئول برگزاري اين مراسم، صادقي مقدم؛ دبير شوراي نظارت وزات علوم (نماينده کامران دانشجو) بوده و اگر مجوزي صادر شده از طريق وي بوده است.
 
 
حمایت قاطع واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از مردم مسلمان میانمار
هیئات، تشکل‌ها، مجامع و بسیج اساتید و دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه ضمن محکوم کردن وقایع میانمار، حمایت خود را از مسلمانان این کشور اعلام کردند.
 
انتقاد شديد دانشجويان از انفعال وزارت امور خارجه در حل بحران سوريه

در پی اتفاقات اخیر در منطقه و انفعال دستگاه وزارت خارجه دولت دهم در سطح بین الملل، جمعی از دانشجویان ارزشی خوزستان طی نامه‌ای سرگشاده به اين وزارتخانه، ضمن انتقاد شديد از انفعال وزارت امور خارجه در حل بحران سوريه به بیان راهکارهایی برای برون‌رفت از موضع انفعالی این وزارتخانه پرداختند.
 
زنگ خطري به نام "فرقه‌هاي انحرافي و شيطان‌پرست" در فضاي دانشگاه‌ها
رواج آيين‌هاي انحرافي و گسترش انديشه‌ها و مكاتب باطله از جمله فرقه‌ شيطان‌پرستي در فضاي عمومي جامعه و به‌خصوص در دانشگاه‌ها، زنگ خطري است كه توجه و هوشياري بيشتر مسئولان را مي‌طلبد؛ اين فرقه‌هاي انحرافي از نياز حقيقي جوان و دانشجو به عرفان و معنويت بهره جسته و سعي در غالب کردن قرائت التقاطي و دروغين خود از عرفان مي‌کنند.
 
بررسی عملکرد جریانات سیاسی کشور در دانشگاه شاهد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در ضيافت افطاري به بررسی آرایش جریاهاي سیاسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری و واکاوی اتفاقات سوریه پرداخت.
 
 
واكنش بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات به فرافکني علیه سپاه
بسيج دانشجويي دانشگاه علوم تحقيقات با صدور بيانيه اي ضمن حمايت از سپاه پاسدارن تاكيد كرد: به هیچ کس چه فرزند مغز متفکر انقلاب اسلامی باشد و چه از مبارزین پیش از انقلاب،اجازه نمی دهیم حرمت سپاه را خدشه دار کند.
 
 
ديدار شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي با وزير علوم
دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: اعضاي شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران 11 مرداد با وزير علوم ديدار و گفت‌وگو مي‌كنند.
 
گراميداشت شهيد احمدي روشن در دانشگاه علوم پزشكي قم

دانشجويان در طرح ضيافت انديشه دانشگاه علوم پزشكي قم ضمن تجدید پیمان با شهدا، یاد و خاطره شهید احمدی روشن را گرامی داشتند.
 
 
پيشنهاد دانشجويان به وزير نفت براي عبور از تحريم ها
بسیج دانشجویی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با صدور نامه اي به وزير نفت پيشنهادي را به وي براي گذر از تحريم‌هاي نفتي مطرح كرد.
 
 

خانم سوچي! با اين سکوت آیندگان جایزه صلح نوبل شما را سیاسی و دروغین قلمداد مي‌کنند
جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اعتراض به كشتار مسلمانان ميانمار توسط دولت بودايي آن كشور بيانيه‌اي را منتشر كرد.
 
 
امضاي طومار دانشجويان و طلاب قمي در اعتراض به قراردادهاي ميلياردي در فوتبال
جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم قم طوماری را در اعتراض به مبلغ قرارداد بازیکنان لیگ برتر فوتبال و همچنین برگزاری این مسابقات در ماه رمضان امضا کردند.
 
 
برخورد جدی مجامع جهانی با عاملان فجايع ميانمار
جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام طی بیانیه‌ای کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با عوامل آن شدند.
 
 
اعزام نیروهای داوطلب برای نجات مردم میانمار
جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب با صدور بيانيه‌اي درباره فجايع ميانمار تاكيد كرد: از محضر مقام معظم رهبری استدعا دارد جهت اعزام نیروهای داوطلب برای نجات مردم مظلوم میانمار دستور لازم را صادر فرمایند.
 
 
راهپيمايي دانشجويان در اعتراض به كشتار مسلمانان ميانمار
3 هزار دانشجوي طرح ولايت در اعتراض به کشتار مسلمانان ميانمار دست به راهپيمايي زدند.
 

برچسب ها: دانشجو ، میانمار ، مشارکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.