سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت مسلمان تركيه جلوي توهمات دولتمردان اين كشور را خواهند گرفت

نماينده اهل سنت در مجلس گفت: روشي كه اردوغان در پيش گرفته به سرانجام خاصي نمي‌رسد و روزي خواهد رسيد كه ملت مسلمان تركيه جلوي بزرگ‌بيني و توهمات دولتمردان اين كشور را خواهند گرفت.

عبدالكريم رجبي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، استراتژي دولت اردوغان در نسل‌كشي تاريخي علويان، كردها و سني‌ها را محكوم كرد و اظهار داشت: اين عمل قبيحي است كه دولت تركيه در پيش گرفته است و اميدواريم تجربه تلخ كشورهاي همسايه خود را سرلوحه كار خود قرار دهد.

وي ضمن هشدار به تركيه در همراهي با سياست‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي خاطرنشان كرد: تمام كشورهاي اسلامي روزي عليه دولت تركيه قيام خواهند كرد و سردمداران اين حكومت را مجازات كرده و بهتر است دولت تركيه در رفتار و اعمال قبيح خود تجديدنظر كند.

رجبي با بيان اينكه حس خود بزرگ‌بيني مقام‌هاي تركيه باعث شده تا دست به هر كار غير‌قانوني بزنند، تصريح كرد: اينكه دولت تركيه تلاش مي‌كند در اتحاديه اروپا عضو شود، دليل شده تا منش و رويكرد آنها را پيشه كنند.

وي متذكر شد: تركيب جمعيتي دولت تركيه با كشورهاي غربي متفاوت است و اين راه خوبي براي همرنگ شدن با غربي‌ها به بهانه عضويت در اتحاديه اروپا نيست.

نماينده مينودشت در پايان خاطر‌نشان كرد: روشي كه اردوغان در پيش گرفته به سرانجام خاصي نمي‌رسد و روزي خواهد رسيد كه ملت مسلمان تركيه جلوي بزرگ‌بيني و توهمات دولتمردان اين كشور را خواهند گرفت.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.