سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاي تعطيلات لوکس فرانسوا فيون "ساده زيست"

تعطيلات لوکس و بسيار پرهزينه فرانسوا فيون نخست وزير سابق فرانسه برملا شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نشريه اکسپرس فرانسه ؛ اين نشريه نوشت: نشريه کانار آنشنه فرانسه اين هفته تعطيلات بسيار پرهزينه فرانسوا فيون نخست وزير سابق فرانسه در ايتاليا را سوژه کرده است. فيون که خودش را به عنوان تنها وارث دوره سارکوزي معرفي کرده است به دعوت لوکار کوردرو دي مونته زمولو مدير عامل ثروتمند شرکت فراري ايتاليا به اين کشور سفر کرده است.

 ثروت مدير عامل فراري در نشريه فوربس چهارصد ميليون يورو برآورد شده است. فيون در اين تعطيلات در اقامتگاهي بسيار باشکوه که ويلاي مدير عامل فراري است ساکن شده است.

 مدير عامل فراري همچنين يک کشتي تفريحي در اختيار فيون قرار داده است که هزينه هفتگي آن چهل و هشت هزار يورو است.

به اين ترتيب، اين افشاگري هاي کانار آنشنه براي فيون که خود را چه در گفتمان و چه در عمل ساده زيست نشان مي دهد مي تواند به شدت دردسر ساز باشد. دوستي فرانسوا فيون و مدير عامل فراري جديد نيست و مديرعامل فراري در سال2009 فيون را که آن زمان نخست وزير فرانسه بود و در توسکان ايتاليا در تعطيلات به سر مي برد براي بازديد از پيست هاي مانارلو، مقر فراري، دعوت کرده بود. فيون در حالي در ويلاي مديرعامل فراري ساکن شده است که اين مديرعامل در مه 2011 به علت انجام کارهاي غير قانوني در همين ويلا به دادگاه فراخوانده شده بود.

 با اينکه مديرعامل فراري تلاش کرد بخش هايي از ويلا را در آن زمان و قبل از محاکمه تخريب کند اما وي به يک سال حبس تعليقي محکوم شد. به اين ترتيب افشاي ماجراي تعطيلات فيون مي تواند فرصتي طلايي براي تخريب چهره وي در اختيار رقبايش قرار دهد.
برچسب ها: فیون ، فرانسه ، لوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.