سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

16 مرداد؛

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص انتخاب رشته منتشر می شود

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص انتخاب رشته و ضوابط آن دوشنبه 16 مرداد منتشر می شود.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده مهلت انتخاب رشته از 17 تا 23 مرداد ماه تعیین شده اما داوطلبان قبل از اینکه کد رشته محل های انتخابی خود را در تاریخ معین شده بر روی سایت سازمان سنجش قرار دهند باید به اطلاعیه سازمان که روز دوشنبه 16 مرداد ماه منتشر می شود توجه کنند.

وی گفت: داوطلبان ضرورت دارد نسبت به مطالعه دقیق اطلاعیه اقدام کرده و از مفاد آن مطلع شود تا بتوانند به سهولت کد رشته محل های خود را انتخاب کنند.

توکلی تصریح کرد: از نظر من چنانچه داوطلبان اطلاعیه های سازمان سنجش را به درستی در زمینه انتخاب رشته مطالعه کنند خودشان متخصص ترین فرد برای انتخاب رشته صحیح هستند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غزل
۱۲:۵۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سلام!من آزمون زبان دادمو میخوام مترجمی بخونم رتبمم تو سهمیه 21هزاز و بدون سهمیه 50هزاره!به نظرتون میتونم آزاد قبول شم با ایر رتبه ی گندم؟؟؟
مهدی
۰۰:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
با عرض سلام
بنده به هنگام ثبت نام آزمون سراسری در بند 43 علاقه مندی خود را نسبت به دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده ام اما بنابر شرایط سنی ذکر شده
( نداشتن سن 24 به بالا) قادر به تهیه کارت اعتباری نشده ام و چون من 39 سال سن دارم نتوانستم از این شرایط برخوردار شوم.خواستم بدانم آیا این شرایط باز هم وجود دارد واگر وجود دارد چه باید کرد؟
با تشکر